نرم کننده مو در بسیاری از وسایل ماده اصلی است. اما موارد دیگری برای نرم کننده وجود دارد که احتمالاً چیزی از آنها نمی دانید.
کد خبر: ۱۳۰۰۲۸۲
  1. مراقبت از کفش

به گزارش جام جم آنلاین ،آن خطوط سفید برف و نمکی که در ماه های زمستان روی کفش های شما ظاهر می شوند ، واقعاً آزار دهنده هستند. سعی کنید از قبل کمی نرم کننده در چرم کار کنید و آنها مشکلی ایجاد نمی کنند.

  1. جمع شدگی لباس

آیا به طور اتفاقی ژاکت پشمی مورد علاقه خود را با آب گرم شسته اید و اکنون خراب شده است؟ آن را در سطل پر از آب و یک قاشق غذاخوری نرم کننده قرار دهید. پس از خیس شدن ژاکت ، می توانید آن را به آرامی دراز کنید. متأسفانه این ترفند همیشه جواب نمی دهد.

  1. وسایل شستن دست

آن دسته از لباسهای بسیار حساس که فقط با دست می توان آنها را شست ، کمی نرم کننده را دوست دارند. قبل از اینکه وسایل خود را آویزان کنید تا خشک شوند حتما از آب دمای اتاق استفاده کرده و پارچه ها را به خوبی بشویید.

  1. حلقه های گیر کرده

این مشکل می تواند دردناک باشد. سعی کنید کمی نرم کننده به خارج انگشت خود اضافه کنید و حلقه را به عقب و جلو بچرخانید تا شل شود.

  1. پاک کردن آرایش

اگر چیز دیگری دردسترس نیست ، نرم کننده مو یک ماده پاک کننده عالی برای آرایش را ایجاد می کند. مقداری را به پنبه یا پارچه دستمال بمالید و صورت تان را به آرامی بشویید.

  1. برس های آرایش را تمیز کنید

بسیاری از مردم فراموش می کنند که برس های آرایش باید مرتبا تمیز شوند. نرم کننده مو ابزاری مناسب برای انجام این کار است.

  1. به جای چربی بزنید

اگر درها را با نرم کننده درمان کنید ، مسئله در گذشته است و بوی آن بسیار بهتر از چربی معمول است.

  1. کوتیکول ها

اگر کوتیکول شما از کنترل خارج است ، می توانید از مقداری نرم کننده به عنوان مرطوب کننده استفاده کنید قبل از اینکه آن را به عقب برانید. کار را بسیار راحت تر خواهد کرد.

  1. ژل ریش تراش

اگر ژل ریش تراش شما از بین رفته است ، نرم کننده کار بزرگی انجام می دهد و باعث می شود بوی شگفت انگیزی بدهند.

  1. موهای استاتیک

اگر پرواز یا ایستایی دارید ، یک قطره نرم کننده بین دستان خود بمالید و آن را به موهای خود بکشید. این روش همچنین می تواند به شما کمک کند تا از موهای وز در هوای مرطوب جلوگیری کنید.

  1. موهای درهم

اگر به نظر می رسد موهای شما لانه شده است ، نرم کننده و آب را در یک بطری اسپری به نسبت 1: 9 مخلوط کنید و در حالی که به آرامی موهایتان را شانه می کنید ، آن را به موهای خود بمالید.

  1. خوشبو کننده اتاق

همین مخلوط فوق الذکر عطر و بویی شگفت انگیز به پارچه ، پرده و مبلمان می بخشد

  1. تخلیه گرفتگی

لوله های مسدود شده خود را با فشار دادن بخشی از نرم کننده در تخلیه و شستشو با آب گرم پاک کنید. مانند روان کننده عمل می کند و انسداد را از بین می برد.

  1. عطر لباسشویی

اگر ورق های خشک کن تمام شده اند ، به جای آن یک قطره نرم کننده را در خشک کن فشار دهید.

  1. محافظت در برابر زنگ زدگی

اندود کردن ابزار خود با نرم کننده از زنگ زدگی در امان می ماند.

  1. مراقبت از پوست

یک فشار نرم کننده در حمام شما مانند روغن حمام عمل می کند ، پوست خشک را مرطوب می کند و آن را نرم نگه می دارد.

17.ایجاد جلا

نرم کننده می تواند برای سطوح فلزی مانند یخچال و فریزر ، لوازم جانبی و سایر موارد مشابه ، جلای خوبی ایجاد کند. مطمئن شوید که بعد از آن با یک حوله تمیز تمام سطوح را مرور کنید.

  1. باند کمکها را بردارید

برای اینکه درد ناشی از جدا کردن چسب زخم را از بین ببرید ، کمی نرم کننده را در اطراف لبه ها پخش کنید تا به شل شدن چسبندگی کمک کند.

  1. زیپ های گیر کرده

مقدار کمی نرم کننده می تواند به رفع زیپ های گیر کرده کمک کند. برای کسانی که زیپ های "خشن" را تجربه کرده اند که به لباس یا پوست حمله کرده اند ، این یک نجات دهنده زندگی است.

 

 موهای خود را نرم کنید ، و مشکلات روزمره را حل کنید! شاید وقت آن رسیده است که تهویه مطبوع را تجربه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها