پدر ارومیه‌ای در خانه خودش دست به جنایت خانوادگی زد و با سلاح کلاشینکف بهنام را به قتل رساند و شیر علی را زخمی کرد.
کد خبر: ۱۲۹۵۹۱۶
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان،  صدای شلیک‌های پی در پی از کلاشینکف در روستای منصور آباد ارومیه می‌پیچد اهالی وحشت زده و نگرانند. آن‌ها در حالی که از ریز جزئیات این قتل خونین خانوادگی بی اطلاع هستند در مراسم عزاداری خانواده امین آذری شرکت کردند.
شنبه ۲۲ آذر ماه در یک درگیری خانوادگی، ۲ برادر با شلیک گلوله پدرشان زخمی به قتلمی رسند. یکی از اهالی روستای منصور آباد با بیان اینکه با قاتل در کلانتری ملاقات داشته است می‌گوید: مجرم به او گفته است که به علت کم توجهی به او، بهنام را با کلاشینکف به قتل رسانده و شیر علی را زخمی کرده است.
 
شلیک پدر به دو فرزند خود در درگیری خانوادگی در ارومیه
پدر ارومیه‌ای با سلاح کلاشینکف فرزند خود را به قتل رساند

جاسم یکی از ۵ برادر خانواده امین آذری با تکذیب اختلاف برداران خود با پدرش،  اظهار کرد:شیر علی و بهنام از کودکی با پدرم اختلافی نداشته اند و اهالی روستای منصور آباد این قضیه را تائید می‌کنند.
جاسم ادامه داد: اطلاعی ندارم که در چند روز اخیر برادرانم با پدرم چه مشکلی داشته اند شاید از یکدیگر ناراحت بودند. پدرم ۵۹ سالش است و با اسلحه کلاشینکف به برادرانم شلیک کرد اطلاعی ندارم که پدرم اسلحه را از کجا آورده است اگر می‌دانستیم پدرم در خانه سلاح نگهداری می‌کند از این اتفاق جلوگیری می‌کردیم.
وی ادامه داد: مادرم و خواهرانم در لحظه تیراندازی حضور داشتند و ما چند دقیقه بعد از حادثه متوجه به قتل رسیدن بهنام و زخمی شدن شیر علی شدیم، همچنین همه در خانواده شان مشکل دارند.
جاسم امین آذری در پایان گفت: پدرم پس از به زخمی کردن شیر علی و به قتل رساندن بهنام، خودش را همراه با اسلحه کلاشینکف به کلانتری و مراجع قضایی تحویل داد. فرار کردن پدرم و دستگیری او در مرز شایعه است همچنین شیر علی هم اکنون در آی سیو بیمارستان به سر می‌برد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها