قاتلی که تمامی اعضای خانواده اش را به شکل فجیعی به قتل رسانده بود پس از دستگیری به ماموران گفت: قبلا همه را از دست داده بودم.
کد خبر: ۱۲۹۵۸۸۴
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایران آنلاین، متهم "برایان ریچاردسون "۲۷ ساله به جرم کشتن همسر، ۲ فرزند و سگ خانگی شان با ضربات چاقوی آشپزخانه حین فرار در یکی از شهرهای تگزاس بازداشت شد.
 
قاتل پس از قتل عام خانواده اش : قبلا همه را از دست داده بودم
بنا بر اطلاعات پلیس اجساد قربانیان در اتاق خواب خانه پیدا شده و روی میز نیز مقدار زیادی شیشه های الکل و قرص های ضد افسردگی نیز بدست آمده که قاتل قبل از اقدام به قتل از آنها استفاده کرده است.
ماموران پلیس هنگامی در جریان قتل عام خانوادگی قرار گرفتند که برادر قاتل با اداره پلیس تماس گرفت و بیان کردکه از وضعیت برادرش و اعضای خانواده وی بی اطلاع بوده و نگران حالشان است.
سخنگوی پلیس بیان کرد با تماس تلفنی برادر قاتل ماموران خود را به خانه قاتل رسانده و با اجساد قربانیان روبروشدند. تحقیقات در ارتباط با مرگ قربانیان ادامه دارد زیرا انگیزه جنایت روشن نیست اما احتمال درگیری بر سر حضانت فرزندان و یا بحران مالی می تواند یکی از دلایلی باشد که قاتل پس از دستگیری بارها به ماموران ما گفته بود که قبلا آنها را از دست داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها