به گزارش
جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، مرسدس بنز و بامو رقابت دیرینهای با هم داشته و همواره سعی کردهاند به شیوههای گوناگون یکدیگر را به چالش بکشند. اما در کنار رقابت، این دو برند پرطرفدار آلمانی روابط بسیار دوستانهای نیز با همدیگر دارند و این امر را بارها به روشهای مختلف نشان دادهاند.
در تازهترین مورد این چنینی، مرسدس بنز و بامو به کمپینی مشترک پیوستهاند. این کمپین «با هم میمانیم» نامگذاری شده و در آن دو برند محبوب، به تبلیغ جدیدترین شاسیبلند برقی طرف مقابل پرداخته و آن را در معرض دید عموم قرار دادهاند. هدف از این کار آگاهیبخشی، حمایت از همبستگی، تعهد محلی و پایداری در شهر مونیخ اعلام شده است.
برای هیجدهمین سال متوالی، مرسدس بنز شعبه مونیخ خود را به یک سالنامه غولپیکر تبدیل کرده تا برخی از آخرین محصولات خود را در آن به نمایش بگذارد. جالب اینکه در پشت خانه دهم از این سالنامه، کراساوور جنجالی بامو iX در کنار دیگر مدلهای مرسدس بنز قرار گرفته است. در عوض بامو هم در نمایشگاه و موزه ولت (Welt) کراساوور مرسدس بنز EQC 400 را به نمایش گذاشته است.
آقای Helmut Käs مدیر موزه بامو ولت در این رابطه گفته:
در شرایط کنونی همبستگی، بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. ما خوشحالیم که بامو iX جایی در سالنامه شعبه مونیخ مرسدس بنز پیدا کرده است، از این رو ما از مرسدس بنز EQC 400 به عنوان یک مهمان در بامو ولت به گرمی استقبال میکنیم.
مثل دیگر موارد قبلی، این بار نیز دوستی مرسدس بنز و بامو در شبکههای اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته و تصاویر و فیلمهای فراوانی درباره آن منتشر شده است.
بد نیست اشاره کنیم هنگام بازنشستگی مدیرعامل پیشین دایملر یعنی دیتر زچه و همچنین معرفی نسل جدید مرسدس بنز S کلاس، بامو با انتشار ویدیوهایی احساسی، ارادت و محبت خود را به مرسدس بنز نشان داده بود!