سخنگوی پلیس ماساچوست

حکم ۲۷ سال زندان برای مرد آدم ربا و آدم خوار | درخواست تخفیف مجازات از قاضی به دلیل چاقی و شیوع کرونا

مرد آدم ربا و آدم خواری که به جرم به دام انداختن کودکان ، تعرض و آدم خواری در زندان ایالتی ماساچوست آمریکا دوران محکومیت خود را می گذراند از قاضی پرونده اش خواست با شیوع کرونا در مجازاتش تخفیف دهد.
کد خبر: ۱۲۹۲۵۳۱
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایران آنلاین، متهم "جفری پورت"  ملقب به "خوک چاق " از سال ۲۰۱۲ میلادی به جرم در دست داشتن فیلم های کودک آزاری و آدم ربایی و آدم خواری در زندان به سر می برد.
 
حکم ۲۷ سال زندان برای مرد آدم ربا و آدم خوار | درخواست تخفیف مجازات از قاضی به دلیل چاقی و شیوع کرونا
بنا بر اطلاعات موجود پلیس در سال ۲۰۱۲ میلادی پلیس این متهم را با اعترافات دوستش به دام انداخت. جفری به دوستش گفته بود که قصد دارد تا چند کودک را در همسایگی خود دزدیده و پس از شکنجه آنها را بخورد و حتی اسم و عکس کودکان را نیز در اختیار دوستش قرار داده بود تا به او در این آدم ربایی کمک کند .در زمان دستگیری این متهم که به "خوک چاق " شهرت داشت ماموران پلیس در زیر زمین خانه اش مقدار زیادی فیلم کودک آزاری ،ابزار شکنجه و تابوت هایی  به اندازه کودکان یافتند.
سخنگوی پلیس ماساچوست در آن زمان اعلام کرد که با دستگیری این متهم ۱۶۷ کودک که قرار بود قربانی این مرد روانی شوند نجات  پیدا کردند.
اکنون "خوک چاق " از قاضی اش خواسته با توجه به چاقی اش و ابتلای ۴۰ نفر در زندان به کرونا در حکمش تخفیف قائل شود او که به ۲۷ سال زندان محکوم شده امیدوار بود تا قاضی با درخواست وی موافقت کند این در حالی است که دادستانی این مرد را خطرناک توصیف کرده و درخواست بی جایش را رد کرد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها