این فقط به دلیل تعداد زیاد گزینه ها نیست. هزینه محصولات تمیز کردن خانه به همان اندازه سرسام آور است. با این حال ، به جای اینکه مقدار زیادی از حقوق و دستمزد خود را صرف تمیز کردن محصولات کنید ، می توانید از چند مورد مشترک که ممکن است از قبل در خانه داشته باشید استفاده کنید تا راه حل های خود را ایجاد کنید.
کد خبر: ۱۲۹۱۲۵۶

1. جوش شیرین.
به گزارش جام جم آنلاین، جوش شیرین یک ماده تمیز کننده سخت کوش است که هم همه کاره است و هم بسیار ارزان. سرکه سفید مقطر. مانند جوش شیرین ، سرکه سفید مقطر هم همه کاره و هم ارزان است و می توان از آن به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده غیر سمی استفاده کرد.
آب اکسیژنه.
ممکن است این مورد را از قبل در محلول ضد عفونی کننده در کابینت داروهای خود داشته باشید. در غیر این صورت ، توسط فروشگاه دارویی محلی چرخش کنید.

2. توپ های پنبه ای.
سوپرمارکت ها ، داروخانه ها و فروشگاه های که همه بسته های بزرگ گلوله های نخی را حمل می کنند.
صابون ظرف مایع. احتمالاً از قبل صابون ظرف مایع دارید ، اما اگر از آن برای محلول های تمیز کننده چند منظوره استفاده می کنید ، شاید بخواهید کمی بیشتر ذخیره کنید. نیازی به خرید یک مارک فانتزی نیست.


3. نمک.
به احتمال زیاد شما نمک را با مواد تمیزکننده خود نگه ندارید. با این حال ، ممکن است بخواهید این کار را شروع کنید. هر نمک خوراکی مفید خواهد بود ، اگرچه نمک درشت (مانند نمک دریا) گزینه خوبی است.
4. الکل.
اگر شما بیش از 21 سال سن ندارید ، یک بطری الکل بخرید تا همراه با وسایل تمیز کردن خود (مانند سایر وسایل تمیز کردن از دسترس کودکان) دور بکنید.

5. نشاسته ذرت.
یک قاشق غذاخوری نشاسته ذرت را می توان در محلول تمیز کننده لیوان استفاده کرد.
6. روغن درخت چای.
روغن درخت چای دارای خواص میکروبی است که آن را به یک پاک کننده موثر تبدیل می کند. برای استفادع هر بار فقط به چند قطره نیاز دارید. - با آن می توانید راه حل های تمیز کننده عالی ایجاد کنید.

 

به طور مثال:
از بین بردن لکه های فرش
من و شوهرم فرشی به ارث بردیم که دارای دو لکه صورتی ناراحت کننده بود و به وضوح داخل آن قرار گرفته بود. هر کدام از ما یکی از نقاط را برطرف کردیم - شوهرم از یک پاک کننده تجاری با نام تجاری استفاده کرد و من از دستور خانگی زیر استفاده کردم.

از بین بردن لکه های فرش

جوش شیرین
سرکه سفید
اب
قوطی اسپری
برس اسکراب نایلونی (یا مشابه آن)
جارو برقی
دستورالعمل ها
کل لکه را با یک پوشش کامل جوش شیرین بپوشانید.
در یک بطری اسپری ، مخلوطی از نصف و نصف سرکه سفید و آب را ترکیب کنید.
اسپری لکه.
در حالی که جوش شیرین را روی فرش می گذارید ، محل لک شده را با سرکه و مخلوط آب خود کاملاً اسپری کنید. شما می توانید کف کردن جوش شیرین را مانند کلاس علوم پایه هفتم تماشا کنید. (نگران نباشید ، بی ضرر است.)
صبر کنید تا محلول تنظیم شود. اجازه دهید این مخلوط حداقل سه ساعت روی لکه بماند.
اسکراب با استفاده از برس نایلونی خود ، محلول های تمیز کننده را به آرامی لکه بگیرید. مراقب باشید زیاد مالش ندهید در غیر این صورت الیاف فرش خود را بهم می زنید.
صبر کنید تا محلول خشک شود. اجازه دهید فرش یک شب خشک شود.
محلول سرکه و آب باید خشک شود ، و یک بقایای جوش شیرین گچ باقی مانده است. این را با جاروبرقی تمیز کنید و در صورت باقی مانده باقی مانده ، به آرامی با یک پارچه تمیز بشویید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها