بارسلونا سه دهه قبل در شرایطی مشابه با بارسا فعلی، قهرمان لالیگا شد!

بارسلونا تحت هدایت رونالد کومان شروع خوبی در رقابت های لالیگا نداشته و شکست مقابل اتلتیکو مادرید وضعیت را بدتر هم کرد.
کد خبر: ۱۲۸۸۸۸۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از طرفداری و گل، بارسلونا تاکنون تنها 11 امتیاز از 24 امتیاز ممکن کسب کرده است. آنها سه پیروزی، دو تساوی و سه شکست را در 8 بازی تجربه کرده اند که از دو شکست مقابل دو رقیب جدی قهرمانی یعنی اتلتیکو مادرید و رئال مادرید بوده است.

 

    بارسلونا سه دهه قبل در شرایطی مشابه با بارسا فعلی، قهرمان لالیگا شد!

 

آخرین باری که بارسلونا چنین آمار ضعیفی از خود به جای گذاشته بود، به فصل 1991/92 برمی گردد که در 8 بازی نخست آن فصل هم دقیقاً همین تعداد امتیاز را کسب کرده بودند.

 

دیگو سیمئونه برای اولین بار موفق شد بارسلونا را در رقابت های لالیگا شکست دهد و به طلسم 20 بازی بدون پیروزی مقابل آبی اناری ها پایان داد. اتلتیکو مادرید حالا 24 بازی بدون شکست را در لالیگا پشت سر می گذارد و با یک بازی کمتر و هم امتیاز با رئال سوسیداد (20 امتیاز) در رده دوم قرار دارد.

 

بارسلونا اما در پنج بازی اخیر لالیگایی خود تنها یک پیروزی کسب کرده و تقریباً بعد از سه دهه، بدترین شروع خود را تجربه کرده اند و در رده دهم جدول قرار دارند. تنها نکته امید بخش برای بارسلونا این است که در فصل 1991/92 با وجود آن شروع ضعیف، در پایان فصل با 55 امتیاز و یک امتیاز بیشتر از رئال مادرید، قهرمان لالیگا شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها