معیار های سنجش صمیمیت با همسر

سنجش صمیمیت با همسر ، نمره شما چند است ؟

دلسردی مردان از زنان : برای ایجاد یک رابطه موثر، باید عواملی را که رابطه ما را به سوی دلسردی سوق می دهند، بشناسیم زیرا دلسرد کردن همسر، در واقع تلاش برای خاموش کردن آتش یک زندگی صمیمی است.
کد خبر: ۱۲۸۶۱۱۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ساعد نیوز ، ماندن در رابطه کار سختی است. همیشه باید مراقب باشید، حرف اشتباهی نزنید، کار اشتباهی نکنید یا درحالی که او مشغول بازی های کامپیوتری است، از جلوی تلویزیون رد نشوید و ممکن است اگر این نباید ها را رعایت نکنید در انتهای همه ی اینها او با عصبانیت و ناراحتی با شما برخورد کند. اما آیا مشکل این است که مردان، بیش از حد سخت گیرند یا این ما هستیم که کار اشتباهی انجام می دهیم؟ احتمالا هردوی این موارد به اندازه ای درست باشد، اما مطمئنا اشتباهاتی از سوی خانم ها نیز وجود دارد که ممکن است با انجام آنها، موجب سرد شدن مرد از زن در روابط زناشویی شوید. وقتی بدانید آنها چه جور آدم هایی هستند، می توانید بهتر رفتار کرده و در طول رابطه بهتر باشید. در ادامه همراه ما باشید تا علت دلسردی مردان در زندگی را بهتر بدانید.

علت دلسردی مردان در زندگی

حس نا امیدی به شوهر

هیچ وقت از همسرتان نا امید نشوید اگر شدید هر گز این حس نا امیدی را به وی منتقل نکنید ، مردها عاشق این هستند که فرد اول خانه باشند اگر هر کسی در خانواده مشکلی دارد ، آنها وظیفه اصلی خود میدانند که مهمترین نقش را در حل این مشکل ایفا کنند. وظیفه یک زن خوب اینه که همیشه به شوهرش امید و ایمان داشته باشه و این حس رو به وی منتقل کنه ، اگر سایرین از یک مرد نا امید شوند اعتماد به نفس آن مرد به شدت سقوط کرده و باعث میشود نسبت به مسئولیتهای خود دلسرد شود.

ضعیف هستید

  • زنان وابسته و دست و پا چلفتی

مرد ها احساس قدرت را دوست دارند و اینکه زنی با استقلال بیش از حدش آنها را تحت سلطه در بیاورد، آزارشان می دهد. در عین حال، مردها از زنان ناتوان و وابسته هم خوش شان نمی آید. آنها دوست ندارند عین یک نگهبان مدام مراقب همسرشان باشند و اینکه زنشان رفتاری کودکانه و منفعلانه هم داشته باشد، برایشان مثل یک کابوس است

  • مردها چه فکر می کنند؟

زن های مظلوم نما، ضعیف و ناتوان برای هیچ مردی جالب نیستند. یک مرد دوست دارد بداند که همسرش در هر شرایطی از عهده کارهای خودش برمی آید و می تواند روی پای خودش بایستد. مردها دوست دارند در زندگی حرف اول را بزنند اما نمی خواهند بار تمام مسئولیت های ریز و درشت خانه بر دوش شان باشد.

  • چرا زن ها به اینجا می رسند؟

این مشکل ریشه در اعتمادبه نفس زنان دارد. کسانی که اعتمادبه نفس پایین دارند، گمان می کنند با این مظلوم نمایی ها می توانند دل دیگران را به رحم بیاورند و زندگی شان را پیش ببرند. بعضی از زنان هم به دلیل بحران هایی که در کودکی برایشان به وجود آمده، همیشه نوعی احساس ضعف همراه شان است و ترس از ترک شدن باعث می شود که به چنین ابزار هایی متوسل شوند؛ ابزار هایی که به جای درست کردن ماجرا، می تواند روابط آنها را از هم بپاشد.

چه کارهایی باعث سردی مردان در زندگی می شود؟

 کمبود اعتماد به نفس دارید

  • زن هایی که خود را دست کم می گیرند

حتی زشت ترین آدم های جهان هم، دلیلی برای دلفریب بودن در خود دارند. یادتان نرود که مردها از زنانی که مدام خود را تحقیر می کنند و هیچ وقت از ظاهر شان راضی نیستند، بیزارند و اگر مدام در مورد ظاهرتان غر بزنید، نه تنها او شما را یک زن فروتن نمی بیند، بلکه از شما دلسرد هم می شود.

  • مرد ها چه فکر می کنند؟

برای همسرتان زشت بودن یا زیبا بودن شما آنقدر اهمیت ندارد که تصور شما نسبت به خودتان. مردها عاشق زن های با اعتماد به نفس هستند. زن هایی که خوب بلدند زیبایی هایشان را بهتر نشان دهند و از ظاهری که دارند، راضی هستند. مدام شکسته نفسی کردن و شرمنده بودن از ظاهر خود، می تواند عاشق ترین مرد را هم دلسرد کند. شما با این کار، ایرادهایی که تا کنون در شما نمی دیده را در نگاهش پررنگ تر جلوه می دهید.

  • چرا زن ها به اینجا می رسند؟

برخی زن ها گمان می کنند که دیگران ایراد های ظاهری شان را برجسته تر از آنچه که هست می بینند. به همین دلیل و برای نشان دادن شکسته نفسی شان، سعی می کنند قبل از دیگران، خودشان ایرادها را به زبان بیاورند اما باید بدانید که چنین رفتاری نتیجه معکوس بر روابط شما می گذارد. پس زیبایی های ظاهر تان را تحسین کنید و به خودتان باور داشته باشید. هرگز خود را در مقابل همسرتان تحقیر نکنید؛ این موضوع می تواند حس او را نسبت به شما زیر و رو کند.

 به خودتان اهمیت نمی دهید

  • زن های هپلی

مردی که عاشق تان باشد، حتی می تواند در سخت ترین روزها هم کنار شما بماند و در روزهای بیماری هم از شما خسته نشود. مرد ها یک زن همیشه زیبا و سالم نمی خواهند. بلکه زنی را دوست دارند که بیمارنما و ژولی پولی نباشد و اهمیت کافی را به سلامت و زیبایی اش بدهد.

  • مردها چه فکر می کنند؟

مردها از زنانی که به بهداشت، سلامت و زیبایی شان اهمیت نمی دهند، بیزارند. شاید یک زن هم از هپلی بودن همسرش آزرده شود اما آسیبی که یک مرد از این ماجرا می بیند به مراتب بیشتر است؛ چراکه مردها در جریان این ارتباط، بیشتر تابع چشمشان هستند. شاید دیدن یک لباس خوشرنگ، مرتب و یک خانه تمیز، بیشتر از هر چیز دیگری بتواند آنها را دلگرم کند اما شکایت هایی که در بالا گفته شد، کافی است تا یک مرد عاشق هم به یک مرد سرد تبدیل شود.

  • چرا زن ها به اینجا می رسند؟

بسیاری از زن ها در درک مفهوم «صمیمیت» دچار مشکل هستند. آنها بعد از گذشت مدتی از زندگی مشترک، به بهانه صمیمی بودن با همسرشان، رسیدن به خود و شادابی شان را فراموش می کنند. اگر شما هم در چنین موقعیتی قرار دارید، نباید این اصل را فراموش کنید که برای یک مرد، هر روز روزی تازه است و تنها با تازه نگه داشتن این زیبایی های کوچک است که می توانید دل این موجود مریخی را به دست بیاورید.

مقایسه نکنید

هیچ وقت شوهرتان را با شوهر خواهر، با شوهر همکار یا دوست و ... قیاس نکنید ، همانطور که شما از قیاس شدن با سایر زنان توسط شوهرتان خوش احوال نخواهید شد برای مردان اینگونه است.

مسخره نکنید

خواسته ها و برنامه های شوهرتان را به سخره نگیرید ،شاید رسیدن به این اهداف از نظر شما غیر ممکن باشد اما نباید رویاهای همسرتان را به سخره بگیرید.

مثل بچه ها با شوهرتان رفتار نکنید

این چیه پوشیدی؟ اینا چین خریدی؟ باز اینو پوشیدی، مگه نگفتم...،خب بسه دیگه،باز یادت رفت ، خوبه حالا ...، تو از این حرفا زیاد میزنی و ... عباراتی که هر یک همانند تیری بر روح و ذهن مردان از جانب شما پرتاب میشود، بی دلیل نیست شورهتان بعد از ساعت کاری تمایلی برای بازگشت به منزل ندارد.

فقط کنار شما باید به آرامش برسد

باید رفتار شما به نحوی باشد که شوهرتان در کنار شما احساسات زیر را تجربه نکند :

  1. حس آرامش
  2. حس اقتدار
  3. اعتماد به نفس
  4. حس مسئولیت پذیری
  5. حس مرد بودن
  6. احساس سیر بودن جنسی (نه سیراب بودن)

برای این منظور، به وی احترام بگذارید در خلوت میتوانید از او انتقاد کنید اما در جمع از او حمایت کنید، بین انتقاد و اعتراض تفاوت قائل شوید، به خلوت او احترام بگذارید، در مقابل فرزندان او را بزرگ جلوه دهید،قدردانی کنید، اینکه روزی صدبار به او بگوئید دوستش دارید آنچنان برای مردان بعد از ازدواج پر اهمیت نیست ، مردها دوست داشتن را بیشتر در عمل درک میکنند. برای همین یک غذای خوشمزه برای مردان ارزش هزاران بار گفتن دوست دارم را برای آنها تداعی میکند ، به او تکیه کنید و با او مشورت کنید ، ( هر چند که اکثر این رفتارها متقابل است اما بکار گیری این رفتار ها به نفع شما خانم ها هم هست چرا که مردها این رفتار ها را در نظر خواهند داشت ) وقتی یک مرد لحظه شماری میکند برای اتمام ساعت کاری و بازشگت به خانه یعنی شما به عنوان یک زن موفق بوده اید.

 انتظاراتتان متناسب با توانایی مردها باشد

مردها نه فال گیر هستند و نه قابلیت ذهن خوانی دارند، مغز مردها به گونه ای نیست که روی چند موضوع همزمان تمرکز کند ، پس خواسته ها و انتظاراتتان را صریح و مستقیما مطرح کنید قانون مردها در بیان خواسته ها اینست ، اگر چیزی بخواد خودش میگه و البته که خواسته شما باید متناسب با وضعیت و توانایی همسرتان باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها