کد خبر: ۱۲۸۲۱۵۸
گروه صنعتی آلن ابزار فجر با نزدیک به 20 سال تجربه در زمینه تولید و عرضه انواع ابزار آلات از جمله انواع آچار آلن و پیچ گوشتی آلن، درخششی فوق العاده در بازار این محصولات داشته است. این درخشش محدود به بازار داخلی نبوده و محصولات شرکت آلن ابزار فجر در میان محصولات خارجی نیز خوش درخشیده است. هیچ محصولی به خودی خود در بازارهای داخلی و خارجی شناخته نمی شود مگر آنکه عناصر خلاقیت، کیفیت، تنوع، کارایی و بسیاری از عناصر دیگر در آن تجمیع شده باشند. افتخار ما در گروه صنعتی آلن ابزار فجر این است که تمام تلاش خود را برای ارتقای هریک از این عناصر در محصولات تولیدی خود انجام داده و به حول و قوه الهی محصولاتی با کیفیت تر از موارد مشابه خارجی را تولید و روانه بازار نموده ایم. آنچه که در این مورد از نظر مدیران و کارکنان گروه صنعتی آلن ابزار فجر حائز ارزش و اهمیت است رشد تولید و اقتصاد داخلی می باشد که گامی هر چند کوچک اما موثر و مشوق تولیدکنندگان داخلی محسوب می شود.
 
محصولات شرکت آلن ابزار فجر
 
تهیه انواع آچار آلن، پیچ گوشتی آلن و سایر ابزارآلات از گروه صنعتی آلن ابزار فجر / در مورد گروه صنعتی آلن ابزار فجر چه می دانید؟
 
محصولات گروه صنعتی آلن ابزار فجر، طیف وسیعی از انواع ابزار آلات را شامل می شود. محصولاتی چون انواع پیچ و آچار آلن ها، پیچ گوشتی های آلن و غیره که دارای تنوع در شکل، رنگ، اندازه و طراحی هستند. اگر بخواهیم توضیح مختصری در ارتباط با برخی از محصولات این شرکت ارائه کنیم می توانیم به موارد ذیل اشاره کنیم:
 
آچار آلن شش ضلعی
 
تهیه انواع آچار آلن، پیچ گوشتی آلن و سایر ابزارآلات از گروه صنعتی آلن ابزار فجر / در مورد گروه صنعتی آلن ابزار فجر چه می دانید؟
 
آچار آلن های معمولی در منابع آکادمیک به عنوان آچار آلن شش ضلعی شناخته می شوند. آچار آلن های معمولی یا شش ضلعی دارای یک مقطع شش ضلعی منتظم هستند و در اندازه های متفاوتی تولید و به کار گرفته می شوند. پیچ های آلن دارای حفره شش ضلعی تنها با آچارهای شش ضلعی با سایز مشابه قابل شل یا سفت شدن هستند.
 
آچار آلن ستاره ای
 
تهیه انواع آچار آلن، پیچ گوشتی آلن و سایر ابزارآلات از گروه صنعتی آلن ابزار فجر / در مورد گروه صنعتی آلن ابزار فجر چه می دانید؟
 
آچار آلن ستاره ای نیز درست مشابه به آچار آلن شش ضلعی، طراحی به شکل حرف L دارد. تفاوتی که میان آچار آلن های شش ضلعی و ستاره ای وجود دارد  این است که سطح مقطع آچار آلن شش ضلعی به صورت شش ضلعی منتظم و سطح مقطع آچار آلن ستاره ای به صورت ستاره 6 پر می باشد. آچار آلن های ستاره ای نیروی گشتاور قدرتمندی را در مورد پیچش برای شل کردن یا بستن یک پیچ ارائه می دهند.
 
آچار آلن سر گرد
 
آچار آلن سرگرد سری به صورت توپی شکل دارد و به صورت مورب در داخل پیچ قرار می گیرد از این رو استفاده از آن در فضاهای بسته شاید چندان مناسب نباشد اما در حالت کلی این نوع آچار آلن نیز در کنار آچار آلن های شش ضلعی و ستاره ای از جمله آچار آلن های پر کاربرد محسوب می گردد.
 
پیچ گوشتی های آلن
 
پیچ گوشتی های آلن نیز در انواع متفاوتی از نظر اندازه، دسته و نوع نوک پیچ گوشتی تولید و مورد استفاده قرار می گیرند. این ابزار از قدیم الایام جزو اجزای لاینفک هر جعبه ابزاری محسوب می شوند. پیچ گوشتی های آلن می توانند دارای اندازه های متفاوت، طراحی دسته متفاوت و از جنس های مختلف ساخته شده باشند. نوک هر پیچ گوشتی نیز همچون سری آچار آلن ها می تواند شکل متفاوتی داشته باشد؛ متداول ترین پیچ گوشتی ها، دارای نوک در طرح های ستاره ای، دو سو، چهار سو و غیره هستند. انواع سایز پیچ گوشتی را نیز همچون انواع سایز آچار آلن بایستی در مورد پیچ مربوطه به کار برد تا در عین حفظ سلامت ابزار، شاهد بالاترین کارایی و عدم اتلاف وقت در انجام یک فرآیند فنی باشیم.
 
مزیت خرید کالا از گروه صنعتی آلن ابزار فجر
 
خرید محصول از گروه صنعتی آلن ابزار فجر در کنار کیفیت بالای محصولات آن، این مزیت را دارد که راحتی و اطمینان کاربران از خرید را نیز در نظر گرفته است. در صورت تمایل برای خرید محصولات این شرکت می توانید به راحتی به صورت اینترنتی و از راه دور اقدام به خرید کنید. همچنین واحد پشتیبانی ما برای دریافت سفارشات و خرید به صورت تلفنی نیز ارائه خدمات می کند. با استفاده از خدمات اینترنتی خرید محصول از گروه صنعتی آلن ابزار فجر هیچ گونه نگرانی و دغدغه ای از بابت دیرکرد در ارسال محصول و عدم امکان مرجوع در صورت نارضایتی از کیفیت را نداشته باشید چرا که محصولات ما دارای مزیت ارسال در اسرع وقت، ضمانت کیفیت و امکان مرجوعی در صورت عدم رضایت از کیفیت محصول را دارا می باشند.
 
خرید ابزار آلاتی چون آچار و پیچ گوشتی آلن به صورت دسته ای چه مزیتی دارد؟
 
تهیه انواع آچار آلن، پیچ گوشتی آلن و سایر ابزارآلات از گروه صنعتی آلن ابزار فجر / در مورد گروه صنعتی آلن ابزار فجر چه می دانید؟
 
بسیاری از افراد با تجربه در زمینه استفاده از ابزارآلاتی چون آچار و پیچ گوشتی های آلن و متخصصین تعمیر لوازم الکتریکی و وسایل نقلیه، خرید دسته ای انواع پیچ گوشتی و آچار آلن ها در سایزهای مختلف را توصیه می کنند. این توصیه مسلما بر اساس مزیت هایی است که این افراد مجرب به عینه مشاهده کرده اند. در تعمیر لوازم و وسایلی چون لوازم منزل به سایزهای مختلفی از پیچ گوشتی و آچار آلن ها نیاز است این نیاز علاوه بر مراکز خدماتی تعمیری و فنی حتی در منازل نیز احساس می شود. بسیاری از افراد برای تعویض قطعه ای کوچک یا تعمیر وسیله ای که ایراد آن را خود در منزل تشخیص می دهند به تعدادی از آچار ها و پیچ گوشتی های آلن در سایزهای مختلف نیاز پیدا می کنند. البته خرید آچار و پیچ گوشتی های آلن به صورت تکی نیز می تواند انجام شود ولی مطمئنا به زودی نیاز به خرید یک آچار آلن دیگر از همان نوع در سایز بزرگتر یا کوچکتر و به دنبال آن نیاز به سایزی دیگر و ... احساس خواهد شد. برخی از افراد خرید آچار آلن های چاقویی که شامل دسته ای از آچار آلن ها به صورت تاشو و دارای کمترین حجم هستند را نیز مناسب می دانند. این نوع از آچار آلن ها راحتی در حمل و نقل را نیز برای شما به ارمغان می آورد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها