سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور خبر داد؛

شناسایی 3677 بیمار جدید مبتلا به کرونا / فوت ۲۰۷ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۲۵ هزار و ۹۸۶ نفر رسید.
کد خبر: ۱۲۷۷۸۰۱

به گزارش جام جم آنلاین، سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۸ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 3677 بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند که 1847 نفر از آنها بستری شدند.

وی با بیان اینکه تا کنون 3 میلیون و ۹۸۶ هزار و ۷۲۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است، گفت: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۴۵۳ هزار و ۶۳۷ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۲۵ هزار و ۹۸۶ نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون ۳۷۸ هزار و ۷۲۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، افزود: ۴۰۷۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی اضافه کرد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند؛ همچنین استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها