خانم ها درباره زود رنجی همسرتون بدونید

چه زمان هایی آقایان زودرنج و دل نازک می شوند؟

شوهرتان زن میخواهد نه مادر

مامان بازی برای شوهر ممنوع !

جدیدا سخنرانی از آقای دکتر شاهین فرهنگ دیدم که ایشون گفتن خانم ها لطفا مامان بازی برای شوهرتان در نیارید !!!! و به جای همسری کردن و معشوقه اش بودن مادرش نباشید !!
کد خبر: ۱۲۷۷۵۷۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خانواده برتر، همچنین در کتاب رازهایی درباره مردان نوشته باربارا دی آنجلیس هم این موضوع و گفته ( تو همون سخنرانی اسم این کتاب و شنیدم و دانلودش کردم ) . قبل اینکه این سخنرانی رو ببینم اصلا در این باره چیزی نمیدونستم و مرتکب اشتباهات فراوانی شدم .

 

من به رفتارهای خودم که با شوهرم که فکر کردم دیدم راست میگه من تا امروز برای شوهرم بیشتر مادری کردم تا اینکه همسرش باشم .

 

مثلا :

یاد آوری کردن مرتب کارهاش، یادت نره فلان کار رو بکنی ، فلان جا بری و ... انگار که شوهرم یه مرد حواس پرته ، تذکر اینکه صبحانه ناهار شام خوردی و یا اینکه حتما بخوری یادت نره ! ( منو همسرم عقد هستیم و راهمون از هم خیلی دوره ) ، مثل مامانی که نگرانه بچه ش گرسنه نمونه و اگه میگفت مثلا وقت نکردم ناهار بخورم کلی جوش میزدم و سرزنشش میکردم که چرا به فکر خودت نیستی، تذکر دادن نسبت به اینکه لباس چی بپوشه (حالا تو گرما یا سرما ) ، کنترل کردن تغذیه اش که چی بخوره چی نخوره ! ، وقتی پیشم بود هم دائما میگفتم فلان چیز و بخور و اون یکی رو نخور و کی بخور و هزار تا چیز دیگه .

 

یکی دیگه اینکه اگه کار اشتباهی انجام میداد هر چند کوچیک همش ازش انتقاد میکردم ( درست مثل مامانی که داره پسر کوچولوش رو به خاطر اشتباهاتش تنبیه میکنه ):

مامان بازی برای شوهر ممنوع !

آماده کردن لباساش و بردن لباساش به حموم و خیلی موارد دیگه که ندونسته انجام شون میدادم !!! و الان فهمیدم چقدر اشتباه رفتار میکردم و درست مثل مادری بودم که مدام جوش بچه ش رو میزنه و کارهاش رو زیر نظر داره که مبادا اشتباه کنه و شوهرم هم اعتراضی نمیکرد !

 

البته میگن اولش اکثریت ( نه همشون چون بعضی ها مقابله میکنن با این نوع رفتار در خانم شون ) مردها از این شیوه خوش شون میاد از اینکه یکی مثل مادرشون دائم بهشون برسه و حواسش شش دانگ بهش باشه! و اونا هم میشن همون پسر بچه ای که زنشون میخواد و ظاهرا اعتراضی نمیکنن، اما بعد مدتی احساس عدم آزادی و استقلال میکنن و دیگه این نوع رفتارهای خانم براشون جذاب نیست و به دنبال راهی برای رهایی از اون میگردن ( حتی ممکنه سمت خانم دیگه ای برن که واسه شون حس معشوقه بودن و ارضا کنه )... چون برای هیچ مردی همبستر شدن و زندگی کردن با زنی که مثل مادرشه براش جذاب نیست!

 

برای خانم ها هم اعتماد و تکیه کردن به مردی که مثل پسر بچه است و مسئولیت کارهاش و به عهده نمیگیره و به یکی نیاز داره که مدام کارهاشو بهش یادآوری کنه هیچ جذابیتی نداره! ( البته مقصر خود خانم بوده که باعث بروز همچین شخصیتی تو همسرش شده ) و این میشه شروع اختلافات و دعواها !

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها