سریال ایل دا از ابتدای مهر و هفته دفاع مقدس روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
کد خبر: ۱۲۷۶۰۷۲
جعفر دهقان در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین، درباره سریال ایل دا که این روزها به کارگردانی راما قویدل در حال تصویربرداری است، گفت: این سریال از ابتدای مهر و هفته دفاع مقدس روی آنتن شبکه یک سیما می رود و احتمالا کار ما هم همان ابتدای مهر تمام می شود. 
وی اضافه کرد: این روزها هنوز در خرم آباد در حال بازی در سریال هستیم و هر روز جلوی دوربین می روم. 

دهقان با اشاره به شرایط سخت تولید گفت: حضور در این سریال شرایط پرزحمتی داشت و ما در گرما و سرما سریال را به تولید رساندیم. البته چند ماهی هم به خاطر کرونا تولید سریال تعطیل شد. 

بازیگر سریال های معمای شاه و سرزمین کهن درباره تفاوت ژانر دفاع مقدسی این سریال در قیاس با دیگر آثار انقلابی خاطرنشان ساخت: به هرحال این سریال تفاوت های زیادی با دیگر فیلم ها و سریال های که در این ژانر بازی کردم دارد. قصه این سریال درباره مردم غیور لرستان است و درباره مقاومت کسانیکه مرزنشین هستند. خود من هم نقش متفاوتی دارم که نقش استوار کاکاوند در یک پاسگاه است. 

این بازیگر درباره شرایط تولید در حین کرونا نیز توضیح داد: ما در عین حال ماسک هم می زنیم و پروتکل ها را رعایت می کنیم. هر روز صبح به ما ماسک داده می شود و الکل و سایر لوازم بهداشتی هم استفاده می کنیم. فقط وقتی جلوی دوربین می رویم ماسک را برمی داریم. 

بازیگر سریال یوسف پیامبر درباره نظر برخی نسبت به تعطیلی پروژه ها در شرایط کرونایی گفت: بالاخره باید زندگی کرد و نمی شود زندگی و کار را تعطیل کرد تا کرونا به پایان برسد. 

وی در پایان بیان کرد: در عین حال در شرایط سختی قرار داریم که دولت هم باید کمک کند. اگر قرار است اقتصاد کشور شکل بگیرد، فیلمسازی راه بیفتد و همه چیز به رونق بیفتد باید دولت هم کمک کند و بودجه به صداوسیما بدهد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها