رئیس پیشین دادگاه‌های انقلاب استان تهران و نماینده بم درمجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به جریمه تعیین شده برای ایران در قرار داد فوتبال و آقای ویلموس اگر تجدید نظر خواهی در مجامع بین المللی و دادگاههای مربوطه صورت گیرد مطمئنا وکلا با توجه به رقم جریمه ، پول خوبی برای حق وکالت می خواهد لذا باید ببینم ایا این دفاعیات می تواند به نتیجه برسد که هزینه لازم را انجام دهیم.
کد خبر: ۱۲۷۵۶۵۲

موسی غضنفر آبادی عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس یازدهم در گفتگو با جام جم آنلاین ،  با بیان اینکه اصل قرارداد جای بحث داشته افزود:باید مشخص شود افرادی که این قرارداد را انجام دادند چرا بی دقتی و بی مسئولیتی داشتند چون مشخص نیست با توجه به رای دادگاه علیه ایران بعد از تجدید نظر خواهی، و دفاع وکلا ،آیا این شکایت منتهی به نتیجه مثبت در مورد ایران شود.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: بحث دیگر این است  که در داخل کشور باید با افراد خاطی که این قرار داد را بستند برخورد کنیم و پول جریمه ،از طرف آنان پرداخت شود و هزینه به هر نحو از آنها گرفته شود.

نماینده بم یادآورشد: این قرارداد کاملا غیرمسئولانه بسته شده و سرمایه مردم را هدر داده است لذا باید با عوامل آن برخورد جدی شود.

وی با بیان اینکه مجلس در خصوص این قرارداد وارد بحث شده تاکید کرد:البته مجلس جز نظارت و پیگیری کاری نمی تواند بکند ولی این نظارت از طریق کمیسیون اصل 90 صورت خواهد گرفته و اگر به نتیجه برسد گزارش آن به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

رئیس پیشین دادگاه‌های انقلاب استان تهران گفت:در نهایت کسانی که درگذشته قرارداد را تنظیم کردند و در این بخش سهل انگاری کردند باید پاسخگوی ملت باشند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها