فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی پلیس خبر داد؛

کشف بزرگترین محموله سرقتی پودر آلومینیوم در بندر امام (ره)

فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی پلیس پیشگیری از کشف بزرگترین محموله سرقتی پودر آلومینیوم به وزن 27 تن در بندر امام (ره) خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۴۵۱۷

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از فارس، سرهنگ جعفر اطمانی با اعلام خبر کشف بزرگترین محموله سرقتی اظهار داشت: در پی گزارش فعالان اقتصادی درخصوص احتمال کسری بار و سرقت محموله‌های وارداتی از انبارهای بنادر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران یگان حفاظت بندر امام (ره) خوزستان قرار گرفت.

فرمانده یگان حفاظت از بنادر و دریانوردی پلیس پیشگیری گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد تعدادی از رانندگان کامیون‌های باری با هماهنگی برخی کارکنان فعال در زمینه واردات و صادرات کالا پس از طی تمامی مراحل مربوط به خروج کالا از گمرک به شیوه اضافه بار اقدام به سرقت از محموله ها می کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، تیمی از مأموران زبده یگان حفاظت بنادر و دریانوردی به منظور شناسایی و دستگیری سارقان تشکیل و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی با هماهنگی مقامات قضائی در یک اقدام غافلگیرانه 3 دستگاه کامیون را شناسایی و توقیف کردند.

سرهنگ اطمانی تصریح کرد: با انجام باسکول مجدد و مطابقت وزن محموله با اسناد و مدارک مربوطه محرز شد که هر کامیون 9 تن بار اضافه و در مجموع 27 تن بار سرقتی از نوع پودر آلومینیوم دارند که کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه 3 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند، همچنین پیگیری لازم برای دستگیری سایر همدستان این متهمان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها