رئیس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از بررسی پیشنهاد برخورد با شهروندانی که در سطح شهر از ماسک استفاده نمی کنند، خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۳۸۹۸

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سید رضا غلامی عصر دوشنبه در گفتگوی زنده تلویزیونی با شبکه خبر، به روند نظارت بر رعایت پروتکل‌ های بهداشتی اشاره کرد و گفت: در بخش دولتی تذکر به کارمند، درج در پرونده و جریمه و انفصال موقت از خدمت، در دستور کار قرار دارد.

وی در ارتباط امکان برخورد با شهروندانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، افزود: بحث مجازات در سطح شهر مطرح شد اما هنوز مصوبه‌ای نداشته است

غلامی گفت: چگونگی عملیاتی شدن این موضوع خیلی مهم است اما اینکه افراد مجبور شوند از ماسک استفاده کنند، خیلی خوب است و پیشنهاد شده اما هنوز مصوبه‌ای نداشته ایم.

رئیس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور افزود: عدم ارائه خدمت به افرادی که رعایت نمی‌کنند یک حرکت بازدارنده است.

غلامی گفت: ماسک بزنیم به ویژه در فضاهای سربسته، فاصله فیزیکی را رعایت کنیم و شستن مرتب دست‌ها، می‌تواند ما به سمت کاهش بار بیماری ببرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها