رئیس جمهور در نشست مدیران ارشد رسانه ملی گفت: رسانه ملی با آغاز شیوع کرونا در کشور با تمام قوا در صحنه حاضر شد و در مقابله با این بیماری و آگاهی بخشی، نقش ارزنده‌ای بر عهده داشت.
کد خبر: ۱۲۷۳۸۹۴

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، حسن روحانی در نشست مدیران ارشد رسانه ملی، افزود: در این نشست هم رئیس سازمان صدا و سیما، هم مسئول خبر و بخش سیاسی، هم رادیو و هم بخش استان ها، سیما و همچنین بین الملل، نکات قابل ملاحظه‌ای را بیان کردند.

رئیس جمهور درباره فلسفه تشکیل این جلسه گفت: این جلسه عمدتا برای تشکر از صدا و سیماست که در طول این مدت از پایان بهمن تا امروز با همه توان و قدرت در صحنه بوده برای اینکه کشور به خوبی اداره شود.

روحانی افزود: صدا و سیما کمک کرد تا مردم اطلاعات لازم را داشته باشند و به یک بیانی می‌خواهم بگویم که رسانه واقعا به صورت رسانه ملی ظهور و نمود بیشتری پیدا کرد.

رئیس جمهور، صدا و سیما را رسانه‌ای ویژه‌ای دانست و گفت: همه مطبوعات، فضای مجازی و دیگران و آن‌هایی که تریبون‌های مختلف دارند در صحنه بیان و اطلاع رسانی فعال هستند، اما صدا و سیما یک امتیازات ویژه‌ای دارد به علاوه اینکه یک رسانه بسیار گسترده و ملی است و سراسر کشور را شامل می‌شود و تحت پوشش قرار می‌دهد و انحصارا آنتن پخش را در کشور در اختیار دارد و از طرف دیگر برای مردم این رسانه بسیار مهم است.

روحانی افزود: اگر مردم بخواهند برای فرزند و جوانشان از فضای مجازی استفاده کنند فضای مجازی ممکن است دغدغه‌های مختلف، اعتقادی، اخلاقی، سیاسی و... داشته باشند، اما در صدا و سیما این چنین نیست.
رئیس جمهور گفت: مردم نسبت به برنامه‌های صدا و سیما دغدغه‌های اخلاقی و اعتقادی ندارند؛ بنابراین رسانه ملی جایگاه خاصی دارد.از همه مهمتر صدا و سیما، صدای نظام و سیمای نظام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها