عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه رئیس جمهور موظف است تا 22 مرداد وزیر صمت را به مجلس معرفی کند گفت: بر اساس شنیده ها ظاهرا آقای روحانی تمایل دارد دو وزیر ، یکی به عنوان وزیر صنعت و معدن و دیگری را به عنوان وزیر بازرگانی بصورت جدا گانه به مجلس معرفی کند .
کد خبر: ۱۲۷۲۸۶۷

شهباز حسن‌پور‌بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی  درگفتگو با جام جم انلاین افزود: اما مجلس و نمایندگان اصرار دارند دولت فقط یک وزیر را به مجلس معرفی کند و تاکید دارند که باتوجه به وضعیت لجام گسیخته بازار و جنگ روانی دشمن علیه مردم هرچه سریعتر باید  وزیر در موعد مقرر به مجلس معرفی شود.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه از رئیس جمهور به عنوان یک حقوقدان انتظار می رود در موعد مقرر گزینه پیشنهادی را به مجلس معرفی کند در خصوص موارد مطرح افزود:پیشنهاد ات بسیاری به مجلس رسیده ،اما بیشترین احتمال مربوط به آقای مدرس سرپرست فعلی وزارت صمت است.
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه تا 22 مرداد باید هر چه سریعتر تکلیف وزارتخانه مهم صمت مشخص شود گفت:دغدغه مجلس معیشت مردم  است ، هم اکنون 10 میلیون خانوار ایرانی در کشور نیازمند رسیدگی وحمایت بسیار جدی تر در کشور هستند تا بتوانند به شرایط مناسبی دست پیدا کنند.
 
عضو کمیسیون اقتصادی تاکید کرد:در شرایط فعلی بسته های حمایتی نیاز این خانوار ها را فراهم نمی کند و باید ماهانه یک میلیون تومان به آنها داده شود تا بتوانند زندگی کنند لذا از رئیس جمهور در خواست داریم با توجه به گرانی ها هر چه سریعتر وزیر را به مجلس معرفی کند تا شاهد ساماندهی شرایط فعلی باشیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها