کایلی جنر کارآفرین و شخصیت مشهور شبکه های اجتماعی آمریکا سال گذشته از سوی مجله اقتصادی فوربس به عنوان خودساخته ترین میلیاردر جوان دنیا معرفی شد اما اکنون همین نشریه اتهامات زیادی را متوجه این سلبریتی 21 ساله می کند.
کد خبر: ۱۲۶۸۶۰۳

به گزارش جام جم آنلاین ، تاثیرگذاری کایلی جنر 21 ساله در تجارت لوازم آرایشی و بهداشتی و کسب ثروت بیش از یک میلیارد دلار او را تبدیل به فردی تاثیرگذار در دنیای تجارت کرد که نامش را بالاتر از مارک زاکربرگ مالک فیسبوک قرار داد.

سال گذشته مجله اقتصادی فوربس ثروت کایلی جنر را بیش از یک میلیارد دلار تخمین زد اما اخیرا طی گزارشی که بخشی از آن متکی به اسناد رسمی و بخشی دیگر متکی به ارقام غیررسمی بود مدعی شد که کایلی جنر به دروغ و عامدانه ثروت خود را بیش از چیزی که هست جلوه داده تا به این ترتیب تاثیری چند صد میلیون دلاری بر روی برند لوازم آرایشی اش بگذارد و درآمدهای بیشتری را به دست بیاورد.

مجله اقتصادی فوربس تخمین می زند ثروت کایلی جنر بر خلاف ادعاهای مطرح شده در اظهارنامه های مالیاتی زیر 900 میلیون دلار است.

مجله اقتصادی فوربس سال گذشته ثروت این چهره مشهور آمریکایی را در 21 سالگی بالای یک میلیارد دلار برآورد کرد و لقب کم سن و سال ترین میلیاردر خودساخته جهان را به او داد.

اکنون دیگر رسانه های آمریکایی از جمله لس آنجلس تایمز به این کارآفرین ثروتمند لقب دروغگوترین ثروتمند جهان را داده اند.

کایلی جنر 22 ساله که به همراه دختر دو ساله اش در کالیفرنیا زندگی می کند تمامی ادعاهای مطرح شده از سوی مجله فوربس را تکذیب کرده و همچنان اصرار دارد ثروت او بالای یک میلیارد دلار است.

او پیش از این ترس خود را بابت گرفتار شدن در یک ماجرای حقوقی با دولت آمریکا بر سر ادعای مجله فوربس بیان کرده بود.

دروغگوترین ثروتمند دنیا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها