ابلاغ شیوه‌نامه سنجش پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش آموزان با نیازهای ویژه مدارس استثنایی

سازمان آموزش و پرورش استثنایی شیوه‌نامه سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش آموزان با نیازهای ویژه مدارس استثنایی در شرایط بحران کرونا را ابلاغ کرد.
کد خبر: ۱۲۶۸۰۳۱

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اضطراری مدارس شیوه نامه سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش آموزان با نیازهای ویژه مدارس استثنایی در شرایط بحران کرونا) ابلاغ شد. رعایت دستورالعمل برگزاری امتحانات و آزمون‌های تراکمی دانش آموزان در شرایط فاصله‌گذاری علاوه بر مفاد این شیوه‌نامه الزامی است.

 این شیوه‌نامه برای دوره‌های تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی تمامی دانش آموزان با نیازهای ویژه، دوره اول و دوم متوسطه (شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای وکاردانش)، دوره دوم متوسطه شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش، دوره اول متوسطه پیش حرفه‌ای و دوره دوم متوسطه حرفه‌ای، دوره اول متوسطه پیش حرفه‌ای و دوره دوم متوسطه حرفه‌ای و دوره دوم متوسطه حرفه‌ای تدوین‌ شده است و به‌تفصیل شرایط سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در هریک از بخش‌ها شرح داده‌ شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سه‌گانه فرصت در آسیای مرکزی

سفیر کشورمان در عشق‌آباد در گفت‌وگو با «جام‌‌جم» ابعاد مختلف سفر رئیس‌جمهور به ترکمنستان و قزاقستان را تشریح کرد

سه‌گانه فرصت در آسیای مرکزی

رویش زندگی از دل مرگ

همزمان با موافقت معاون رئیس‌جمهور با اهدای عضو ۲ فرزندش،در گفت‌وگو با دکتر امید قبادی، نایب‌رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان، چالش‌های این حوزه را بررسی کردیم

رویش زندگی از دل مرگ

نیازمندی ها