پخش سریال «خاک و عشق» محصول شبکه الکوثر در سال ۱۳۸۷، از دوشنبه ۲۹ اردیبهشت در آی‌فیلم آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۲۶۶۸۴۶

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از مهر، مجموعه تلویزیونی «خاک و عشق» با موضوع جنگ ۳۳ روزه لبنان از فردا برای آی‌فیلمی‌ها پخش می‌شود.

محمدتقی انصاری و علی بیطرفان این سریال را برای شبکه الکوثر کارگردانی کرده‌اند و فیلمنامه آن را محمدتقی انصاری با مشاوره علی مرشدشیرازی نوشته است.

داستان «خاک و عشق» مربوط به جنگ ۳۳ روزه لبنان و حوادث پیش از آن است. تمام لوکیشن‌ها در لبنان انتخاب شده و از بازیگران نام آشنای لبنان همچون پیر داغر، میشل غانم، حسن حمدان، لوریت حنینو، رزی خولی و سحر خلیل در این مجموعه استفاده شده است.

در خلاصه داستان سریال آمده است: سامر دانشجوی لبنانی مقیم فرانسه پس از کشته شدن دوستش در یک حادثه تروریستی، به لبنان می‌آید تا روزنامه‌ای تاسیس کند اما این روزنامه پوششی برای فعالیت‌های افراد و جریانات خاص است. سامر سعی دارد با چاپ مقالات و اخبار با جهت‌گیری‌های خاص، میان گروه‌های لبنانی تفرقه ایجاد کند. سامر با فعالیت خود در عرصه روزنامه‌نگاری مورد توجه سرویس‌های جاسوسی است و آنان می‌کوشند در جنگی که به زودی شروع خواهند کرد از روزنامه سامر به سود خویش بهره گیرند غافل از اینکه ... .

سریال «خاک و عشق» با دوبله فارسی، هر روز ساعت ۱۸ برای مخاطبان آی‌فیلم به نمایش گذاشته می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۲ بامداد و ۱۰ صبح روز بعد خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها