آملی مورسمو ، تنیسور فرانسوی ، سید 3 جهان روز یکشنبه 18 فوریه در مرحله فینال تورنمنت تنیس انفرادی بانوان آنتورپ بلژیک توانست کیم کلیژسترز
کد خبر: ۱۲۶۵۸۳
، تنیسور بلژیکی سید 4 جهان را در دیداری دشوار و پایاپای در مقابل هموطنانش شکست دهد و فاتح این تورنمنت 460 هزار یورویی شود.
آملی مورسمو در سال 2006 نیز کیم کلیژسترز را در فینال تورنمنت آنتورپ شکست داده ودر سال 2005 نیز این تورمنت را فتح کرده بود.
براساس مقررات تورنمنت تنیس آنتورپ هر تنیسوری که موفق شود در یک دوره 5 ساله 3 بار فاتح این تورنمنت شود به جای کاپ قهرمانی یک جایزه ارزشمند را دریافت می کند: یک راکت تنیس ساخته شده از طلا و الماس به ارزش یک میلیون یورو ! مورسمو با دریافت این راکت الماس نشان ناکامی هایش از آغاز فصل جاری تنیس حرفه ای را فراموش کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی کانال 2 فرانسه ، : آملی مورسمو ، تنیسور فرانسوی ، سید 3 جهان در مرحله فینال تورنمنت تنیس انفرادی بانوان آنتورپ بلژیک توانست کیم کلیژسترز ، تنیسور بلژیکی سید 4 جهان را در 2 ست متوالی و با نتایج 4-6 و 6-7 شکست داد و علاوه بر فتح این تورنمنت راکت الماس نشان رانیز به دست آورد.

کیم کلیژسترز با این شکست برای آخرین بار در مقابل هموطنانش بازی کرد زیرا گفته است که در پایان فصل جاری تنیس حرفه ای جهان بازنشسته خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها