میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد

تبریک میلاد پیامبر

یار مکتوب صدا‌و‌سیما

20 سال قبل که کارکرد مطبوعات به قدری پررنگ بود که حتی رسانه دیداری شنیداری را تحت تاثیر قرار می‌داد و در فضای مطبوعاتی کشور عده‌ای قلم‌های خود را با نام توسعه به جای شکستن قالب‌ها، مصروف شکستن هنجارها و ایجاد هرج و مرج می کردند؛ گردانندگان رسانه ملی با درک درست از زمان و نیاز مخاطب در صدد برآمدند در حوزه مکتوب، رقابتی درست و بهنگام داشته باشند و این شد که روزنامه جام‌جم به‌عنوان یاور و همراه صدا و سیما در سپهر رسانه‌ای کشور طلوع کرد.
کد خبر: ۱۲۶۵۴۶۶

رسانه‌ای جوان که سعی در برقراری ارتباطی حقیقی با مخاطب داشت و با ساختاری فرهنگی و اجتماعی در آن مقطع که گاه تاثیر یک گزارش مکتوب به مراتب بالاتر از ساعت‌ها برنامه دیداری و شنیداری بود توانست با انتخاب سوژه‌های به روز و تاثیرگذار خیلی زود با نفوذ در میان مخاطبان خود به خصوص نسل جوان قدرت انتخاب حقیقی را در آن فضای غبارآلود عرضه، و با بازنمایی ارزش‌ها، صیانت از هنجارها به سمت الگودهی و جهت‌دهی سلایق مختلف برود.

و این عمق بینش و توان گردانندگان این روزنامه‌ را که از بچه‌های انقلاب بودند و هستند نشان می‌دهد امروز هم که صدا‌و‌سیما در خط مقدم مجاهده و تلاش است به عنوان بازو و یاور رسانه ملی با همه چالش‌ها سعی در حفظ و صیانت ارزش‌ها دارد. و اکنون که به یقین این روزنامه وزین مانند همه روزنامه‌های دیگر با چالش‌های اساسی گرانی کاغذ، علاقه مخاطب به رقبای مجازی و ... روبه‌رو است، ضمن تبریک صمیمانه سالگرد تاسیس به همه دست‌اندرکاران،امید که با افزایش قدرت و ظرفیت بر خط بودن، شکاف بین نسلی را پر و به عنوان رسانه تراز انقلابی از ظرفیت خبرهای جدید در حوزه فرهنگ و هنر و سیاست که محصول مهم رسانه ملی است بیشتر استفاده و نظام خودباوری و خوداتکایی را در بین جوانان تقویت کند.

حمید شاه آبادی - معاون صدای رسانه ملی / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها