بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد؛

سامانه ثبت شکایات احتمالی مشتریان بانکی دارای تسهیلات قرض‌الحسنه

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای پیگیری شکایت افراد از بانک هایی که اقساط بانکی قرض الحسنه را به تعویق نینداخته اند، سامانه ای معرفی کرد.
کد خبر: ۱۲۶۲۸۹۳

به گزارش جام جم آنلاین از بانک مرکزی، در راستای حمایت بانک مرکزی از کسب و کارهای زیان دیده از شیوع ویروس کرونا و تعویق پرداخت تسهیلات آنها و همچنین تعویق پرداخت تسهیلات وام‌های قرض‌الحسنه در اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹، روابط عمومی بانک مرکزی در پی ابلاغ بخشنامه‌های مربوطه به شبکه بانکی به اطلاع می‌رساند چنانچه از حساب کسانی که اقساط قرض‌الحسنه دارند یا از حساب ضامنین آنها در شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری، برداشتی بابت اقساط انجام شد، هموطنان عزیز می‌توانند موضوع را در سامانه مربوطه از طریق سایت بانک مرکزی یا لینک ذیل درج کنند.

قطعا پیگیری لازم از طرف بانک مرکزی انجام خواهد شد.

لینک درج شکایت در سامانه: https://www.cbi.ir/InstLoanComplaint/ILCForm.aspx

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سفر اربعین به سلامت

ضروری‌ترین نکات بهداشتی را که زائران اربعین باید رعایت کنند در گفت‌وگو با یک متخصص بیماری‌های عفونی بررسی کرده‌ایم

سفر اربعین به سلامت

وقتی دل جنگل سوخت

«جام‌جم» در گفت‌وگو با جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور بررسی کرد

وقتی دل جنگل سوخت

نیازمندی ها