قیمت خودرو امروز (یکشنبه) در بازار آزاد نسبت به دیروز با نوسان جزئی همراه است.
کد خبر: ۱۲۴۴۶۸۶
قیمت روز خودرو در ۲۲ دی + جدول

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس معاملات انجام شده امروز ( ۲۲ دی ۹۸) آخرین قیمت روز خودرو‌ در بازار آزاد نسبت به دیروز اکثر مدل‌ها با نوسان جزئی همراه است به گونه‌ای به طوری که ۴ محصول با کاهش متوسط یک میلیون تومانی و ۹ مدل با افرایش یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومانی خرید و فروش می‌شوند در مقابل ۴ خودرو بدون تغییر در قیمت مواجه است.

طبق آخرین قیمت بازار خودرو کیا سراتو ۲۰۰۰ (اتوماتیک) نسبت به قیمت روز خودرو در۲۱ دی ۹۸ با افزایش ۵ میلیون تومانی به نرخ ۳۴۵ میلیون تومان به فروش رسید.

سمند ال ایکس ۸۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۳۱ حدود ۵۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و تیبا ۲ حدود ۶۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شدند که این اعداد بیانگر کاهش متوسط ۳۰۰ هزار تومانی است.
پژو پارس ۱۰۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ساینا ۶۹ میلیون تومان خرید و فروش شدند که این اعداد بیانگر کاهش ۷۵۰ هزار تومانی است.

پژو ۴۰۵ جی ال ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده)، سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲ و پژو ۲۰۶ صندوقدار (ساده) با افزایش متوسط ۳۰۰ به نرتیب به مبلغ ۸۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ۹۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ۵۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ۵۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۱۱۲ میلیون تومان رسیدند.


جدیدترین قیمت خودرو های وارداتی در بازار

همچنین بر اساس مشاهدات میدانی با توجه به روند افزایش قیمت خودروهای خارجی در کشور شاهد نوسانات جزئی در نرخ ماشین های وارداتی در بازار هستیم و امروز (۲۱ دی ۹۸) در بازار آزاد قیمت خودروهای خارجی با نوسان همراه است.
طبق آخرین قیمت خودرو،تویوتا CH-R تیپ لانچ (۲۰۱۸) نسبت به معاملات قیمت روز خودرو در ۱۹ دی ۹۸ با ثبات در نرخ به مبلغ ۸۵۰،میلیون تومان خرید و فروش شد.
ویوتا راو ۴ مدل (۲۰۱۸) یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، کیا اپتیما (۲۰۱۷) ۸۳۵ میلیون تومان، کیا سورنتو (۲۰۱۷) یک میلیارد و۱۴۰ میلیون تومان و کیا اسپورتیج (۲۰۱۷) ۸۴۰ میلیون تومان بدون تغییر در قیمت معامله شدند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها