
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سید حسن نصرالله امروز جمعه در واکنش به حمله بامدادی پهپادهای آمریکایی و شهادت سردار قاسم سلیمانی و معاون حشد الشعبی گفت: به او به خاطر این سرنوشت و این شهادت عظیم غبطه میخورم.
دبیرکل حزبالله لبنان افزود: ما کسانی هستیم که پس از سردار سلیمانی باید راه او را تکمیل کرده و برای تحقق اهدافش و حمل پرچم او به پا خیزیم.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند