آغاز مسابقات "لباس اجتماع‌محور زنانه با رویکرد ایرانی اسلامی"

مسابقات "لباس اجتماع‌محور زنانه با رویکرد ایرانی اسلامی" آغاز شد.
کد خبر: ۱۲۴۳۸۶۵
آغاز مسابقات "لباس اجتماع‌محور زنانه با رویکرد ایرانی اسلامی"

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، معاون دانشجویی - فرهنگی مرکز علمی کاربردی پیام شهرکرد گفت: این مسابقات به مدت دو تا۱۲ دی‌ماه به همت۳۲ گروه ۳ نفره در حال اجرا است.

ایمان اسدی افزود: در این مسابقات ۷ نفر به عنوان داور، ۸ نفر به عنوان هیئت نظارت و ۲۰ هیئت اجرایی فعالیت دارند که شرکت کنندگان از هنرآموزان، دانش‌آموزان و دانشجویان آموزشکده فنی دختران شهرکرد، آموزشکده فنی دختران جونقان، آموزشگاه‌های آزاد تحت نظارت اداره کل فنی حرفه‌ای استان، اتحادیه صنف خیاط شهرکرد، مدارس اداره‌کل آموزش و پرورش استان و مرکز علمی کاربردی تعاونی پیام شهرکرد هستند.

دبیر اجرایی مسابقات لباس اجتماع‌محور زنانه با رویکرد ایرانی اسلامی با بیان اینکه مرکز علمی کاریردی تعاونی پیام شهرکرد مجری این برنامه است، گفت: برپایی مسابقات در این سطح استانی و با محوریت لباس اجتماعی و نه تنها یک مدل لباس برای نخستین بار در سطح استان برگزار شده است.

اسدی گفت: این مسابقات پیش‌زمینه‌ای برای مسابقه طراحی استارتاپ ملی است که در اردیبهشت‌ماه با کمک اداره‌کل فنی حرفه‌ای استان و مرکز علمی کاربردی تعاونی پیام شهرکرد برگزار می‌شود.

اسدی در پایان گفت: در این مسابقات ملی استعدادهای برتر استان و کشور شناسایی و مطرح می‌شوند و به مدد این برنامه‌ها، پوشش‌های نامناسب فرهنگ ایرانی اسلامی از سبد خرید بانوان ایران زمین کم و یا حذف خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها