مختصری در مورد کاشت مو به روش Super FUE

کاشت مو به روش Super FUE یکی از جدیدترین روش‌های کاشت مو است. این روش بر پایه‌ی روش FIT بنا شده و شامل دستورالعمل‌ها، دستگاه‌ها و تکنیک‌هایی است که احتمال موفقیت و کیفیت کاشت مو را افزایش می‌دهند. مراحل این روش مشابه روش FIT است، تمام مزایای روش مادر را دارد و برخی از معایب آن را برطرف کرده است.
کد خبر: ۱۲۴۳۶۳۱
مختصری در مورد کاشت مو به روش Super FUE

روش Super FUE کم‌تهاجمی، کم‌خطر و کم‌عارضه است. برای برداشت گرافت‌ها در این روش از تیغ جراحی بسیار کوچکی که کمتر از ۱ میلی‌متر قطر دارد استفاده می‌شود. یعنی برای برداشت نیازی به برش و بخیه نبوده و از خونریزی و بخیه خبری نیست.

کاشت مو به روش Super FUE به حدی کم‌تهاجمی است که به عنوان یکی از روش‌های بدون جراحی معروف شده است.

چرا کاشت مو؟

در حال حاضر کاشت مو تنها روش قطعی درمان طاسی و ریزش مو است. در این روش، فولیکول‌ها که ارگان‌های سازنده‌ی مو هستند، از بخشی از سر برداشت شده و به منطقه‌ی دچار طاسی منتقل می‌شود. فولیکول‌های کاشته شده از نظر ژنتیکی و ساختار بافتی نسبت به ریزش مقاوم‌اند؛ به همین دلیل کاشت مو درمان قطعی ریزش مو محسوب می‌شود.

در گذشته به دلیل تهاجمی بودن و نتایجی که جلوه‌ی غیرطبیعی داشتند، کاشت مو طرفدار چندانی نداشت. اما امروز به پیشرفت‌های علمی و عملی در این زمینه، طرفداران این روش درمانی روز به روز در حال افزایش است. چرا که اکنون کاشت مو کم تهاجمی‌تر، موثرتر و نتایج آن زیباتر از همیشه هستند.

چرا کاشت مو به روش Super FUE؟

با پیشرفت‌های زیادی که در حوزه‌ی کاشت مو و کاشت ابرو انجام شده، روش‌های متنوعی برای کاشت مو وجود دارد. هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایبی دارند و ممکن است برای فردی مناسب یا نامناسب باشد. به همین جهت می‌گوییم نمی‌توان یک روش کاشت مو را به عنوان روشی ایده‌آل و مناسب برای همه معرفی کرد.

کاشت مو به روش Super FUE همانند سایر روش‌ها مزایا و معایبی دارد که در ادامه مفصل راجبشان صحبت کرده‌ایم. اما اگر بخواهیم برتری‌های این روش را خیلی خلاصه بررسی کنیم، این گونه است:

  • روشی با حداقل تهاجم، کمترین عوارض و دوره‌ی بهبودی کوتاه
  • بدون نیاز به ایجاد برش و بخیه زدن و بدون خونریزی
  • استفاده از اسکن کامپیوتری برای یافتن مقاوم‌ترین و بهترین فولیکول‌ها
  • کاهش زمان جراحی که منجر به کاهش زمان بیرون ماندن گرافت‌ها از بدن و راحتی بیشتر متقاضی کاشت مو می‌شود
  • کاهش خطای جراحی و افزایش گرافت‌های سالم برای کاشت در روند استخراج

بهترین روش کاشت مو

آیا می‌توان روش Super FUE بهترین روش کاشت مو در نظر گرفت؟ خیر. هیچ یک از روش‌های کاشت مو و مزوتراپی مو را نمی‌توان به عنوان روشی ایده‌آل و بدون عیب معرفی کرد.

این که بهترین روش کاشت مو کدام است، باید با توجه به میزان طاسی، وضعیت بانک مو، شرایط سلامت عمومی و سوابق پزشکی شما تعیین شود. این موارد در جلسه‌ی مشاوره بررسی شده و با همفکری شما بهترین روش کاشت مو تعیین می‌شود.

برای دریافت مشاوره‌ رایگان و تخصصی با ما در تماس باشید.

هزینه‌ کاشت مو

هزینه کاشت مو در کلینیک کاشت خانه سفید با ۱۵ سال سابقه‌ کار ، بین ۵ تا ۷ میلیون تومان است. این هزینه‌ بسته به روش استفاده شده، تعداد گرافت‌ها، زمانی که جراحی طول می‌کشد و سایر موارد، متغیر است. به طور کلی کاشت مو به روش FUE از روش‌های FIT و FUT گران‌تر و قیمتی تقریباً یکسان با روش‌های SUT و Micro FIT دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه‌ کاشت مو می‌توانید با ما در تماس باشید.

تلفن های کلینیک : ۰۲۱۵۴۵۰۳ – ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها