پرونده قتل مرد ثروتمند با گذشت دو فرزندش، برای محاکمه از جنبه عمومی جرم به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. پلیس برای رازگشایی از معمای این جنایت، نبش قبر کرد.
کد خبر: ۱۲۴۲۲۱۶

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، 21 اردیبهشت 91 بود که مرد ثروتمندی در خانه ویلایی‌اش در یکی از محله‌های شمالی تهران با شلیک گلوله به قتل رسید. با تحقیق ازخانواده وی معلوم شد که آنها به مهمانی رفته بودند و بعد از بازگشت متوجه این جنایت شدند.
بعد از گذشت شش سال از این قتل، رد باجناق مقتول در این جنایت به دست آمد و او در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل با همدستی همسر مقتول اعتراف کرد.
با این اعترافات همسر مقتول به نام فرانک بازداشت شد و درباره ماجرای قتل شوهرش گفت: شوهرم از زن اولش صاحب فرزند نشد و جدا شدند. او ثروتمند و 20 سال از من بزرگ‌تر بود، به همین خاطر با اجبار خانواده‌ام با وی ازدواج کردم. شوهرم مشکل اخلاقی داشت و با من بدررفتاری می‌کرد. از دستش خسته شدم، موضوع را به شوهر‌خواهرم گفتم. روز حادثه من با ریختن قرص خواب‌آور در آبمیوه شوهرم او را بیهوش کردم، طبق نقشه‌مان با بچه‌ها به مهمانی رفتیم و در نبودمان شوهر‌خواهرم که مسلح بود به خانه آمد و با شلیک گلوله شوهرم را کشت.
چند ماه بعد از دستگیری آنها، پسر و دختر جوان مقتول که تنها اولیای دم به شمار می‌رفتند با حضور در شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران نزد بازپرس شعبانی آمدند و گفتندکه نسبت به مادرشان و شوهر‌خاله‌شان که این قتل را رقم زده‌اند شکایتی ندارند و هردوی آنها را بخشیدند. این در حالی بود که خواهران مقتول نیز به دادسرای جنایی پایتخت آمدند و ادعایی را مطرح کردند که مسیر تحقیقات را تغییر داد. آنها مدعی شدند، برادرشان صاحب فرزند نمی‌شده و مدتی بعد از عروسی‌اش با فرانک، دو بچه را به ما نشان دادند و گفتند که اینها فرزندانشان هستند. طبق مدارک پزشکی، برادرم بچه‌دار نمی‌شد، ولی چون نمی‌خواستیم در زندگی‌شان دخالت کنیم حرفی نزدیم.
پس از این ادعا، با استفتاء از دفتر آیت‌ا... مکارم شیرازی مبنی بر مجوز نبش قبر، چند روز قبل، آزمایش دی‌ان‌ای از جسد مقتول انجام گرفت، اما زمانی که قرار شد آزمایش دی‌ان‌ای از پسر و دختر مقتول نیز انجام گیرد، مشخص شد آنها به ترکیه رفته‌اند. چون دسترسی به آنها امکان‌پذیر نبود، با دلایل موجود در پرونده و تحقیقات انجام گرفته پی بردند که این دو نفر فرزندان مقتول بوده‌اند، بنابراین با توجه به بخشش متهمان از سوی اولیای دم، آنها به زودی از جنبه عمومی جرم محاکمه می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها