گروه رسانه: رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: مسوولیت اطلاع‌رسانی در موضوع بنزین را به گردن صداوسیما نمی‌اندازیم.
کد خبر: ۱۲۴۱۸۴۲

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با تسنیم در پاسخ به این سؤال که آیا دولت خود را در قضیه اطلاع‌رسانی سهمیه‌بندی بنزین مقصر می‌داند یا خیر، گفت: بله، مسوولیت همه اینها با دولت است. وقتی آقای دکتر رحمانی‌فضلی، فرمانده این مسائل می‌شود و جلسات متعددی را برگزار می‌کند، موضوع مشخص است. ایشان کمیته تعیین کرده‌اند از جمله کمیته اطلاع‌رسانی.
وی افزود: صداوسیما نیز در کمیته اطلاع‌رسانی حضور داشت، اما با این حال ما مسوولیت خود را گردن صداوسیما نمی‌اندازیم، ولی وقتی کمیته‌ای تشکیل می‌شود، کمیته‌ها متناسب با موضوع کار می‌کنند. به نظر می‌رسد این وسط چند موضوع باهم قاطی شده ، ضمن این‌که صداوسیما کار خودش را انجام داده است. البته اگر منظور از اطلاع‌رسانی این باشد که ما پنجشنبه ساعت 12 شب اعلام می‌کردیم، قراری بر این مساله نبوده است.
واعظی با طرح این پرسش که کسانی که این روزها دم از اقناع مردم می‌زنند، مگر خودشان در کارهایشان مردم را اقناع می‌کنند،عنوان کرد:به جای این‌که همه‌ ما به اصل موضوع بپردازیم و این را که دیگر واردکننده بنزین نیستیم، مورد توجه قرار دهیم به حاشیه‌ها می‌پردازیم.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اظهار این که بنده شاهد برنامه‌های صداوسیما در قبل بوده‌ام و صدا‌و‌سیما در دولت‌های گذشته و در این دولت، همین مقدار کار کرده بود، گفت: امیدواریم صداوسیما همان کاری که برای بقیه انجام می‌دهد، برای این دولت هم در موضوع اقناع مردم انجام دهد.
عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور در حاشیه جلسه دیروز هیات دولت درخصوص انتقادها از نحوه اطلاع‌رسانی سهمیه‌بندی بنزین، گفت: این سؤال را از صداوسیما بپرسید، اطلاع‌رسانی وظیفه صداوسیما بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها