طراحی‌های سه بعدی دنیای بسیار گسترده، پیچیده و صد البته جذابی دارد که ورود به آن نیازمند علاقه، تخصص و استعداد ذاتی سرشار است اما علاوه بر این موارد باید بتوانید در دنیای امروز به کمک نرم‌ افزارهای تخصصی استعدادتان را به رخ دیگران بکشید.
کد خبر: ۱۲۳۹۶۴۸
دنیایتان را سه بعدی بسازید

به همین دلیل خیلی‌ها از ترس اینکه نتوانند موفق شوند هیچ وقت دنبال علاقه خود در این حوزه نمی‌روند.

ولی اگر فکر می‌کنید علاقه و استعداد دارید، برای فراگیری تخصص و داشتن تسلط در یک نرم‌ افزار طراحی سه بعدی و مدل‌سازی هیچ وقت دیر نیست. مخصوصا اگر بتوانید از آموزش‌های حرفه‌ای و تخصصی در این زمینه بهره‌مند شوید که در آن تجربیات چندین ساله در اختیار شما قرار می‌گیرد.

حتما تا به حال نام نرم افزار معروف و قدرتمند تری دی مکس ( 3Ds Max ) به گوشتان خورده است. نرم افزاری که برای ساخت انیمیشن، ساخت شخصیت‌ها و مدلسازی‌های سه بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توانید در صنایع مختلف آن را به کار بگیرید.

آشنایی بیشتر با تری دی مکس

نرم افزار تری دی مکس که توسط شرکت سرشناس Autodesk (ناشر نرم افزار معروف اتوکد) منتشر می‌شود، برنامه شماره یک دنیا برای ساخت شخصیت و کاراکترهای مختلف، مدلسازی سه بعدی، تولید انیمیشن، طراحی صنعتی، طراحی انواع خودرو، طراحی قطعات صنعتی، طراحی ساختمان، جلوه‌های ویژه سینمایی و... است که نه تنها قابلیت‌های ویژه و گسترده‌ای دارد، بلکه بازار کار آن بسیار خوب است و اگر بتوانید حرفه‌ای کار کنید نان‌تان در روغن خواهد بود!

اما به دلیل همین گستردگی و تخصصی‌بودن، آموزش دادن تری دی مکس کار هر فرد یا مجموعه‌ای نیست و نیازمند دانش، تخصص و تجربه بسیار زیادی است تا بتواند به صورت کاملا تخصصی و عملیاتی استفاده از امکانات متعدد تری دی مکس را به شما بیاموزد.

حالا که فکر می‌کنید علاقه و استعداد کافی را دارید، ولی با توضیحات بالا یادگیری تری دی مکس برایتان دغدغه شده است، می‌خواهیم بگوییم آموزشگاه تری دی مکس تصویرگران پویا اندیش به عنوان یکی از قدیمی‌ترین آموزشگاه‌های ایران، سالهاست دوره ها و کلاس های آموزش تری دی مکس را برگزار می‌کند. اگر می‌خواهید یک بار برای همیشه پرونده تری دی مکس را ببندید و وارد بازار کار شوید، آموزشگاه تری دی مکس تصویرگران پویا اندیش خانه امید شما خواهد بود.

با آموزشگاه تری دی مکس تصویرگران پویا اندیش بیشتر آشنا شوید

آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش یکی از قدیمی‌ترین آموزشگاه‌های ایران در تهران است که سال‌هاست در حوزه‌های مختلف ، آموزش‌های باکیفیت زیادی را در اختیار شرکت کنندگان قرار داده است و توانسته دانش آموختگان حرفه ای زیادی را روانه بازار کار کند.

این آموزشگاه که 27 سال قدمت آموزشی دارد، از سال 2005 کلاس های آموزش تری دی مکس را بصورت جامع برگزار می‌کند. حالا دیگر موقع شکستن شاخ غول تری دی مکس فرارسیده است!

تاکنون دانش آموختگان زیادی در این حوزه توانسته‌اند پس از گذراندن دوره های تخصصی آموزشگاه تری دی مکس تصویرگران پویا اندیش وارد بازار کار شده و به موفقیت‌های زیادی برسند. یکی از دلایل این موفقیت را باید در روش‌ آموزش حرفه ای تری دی مکس در این آموزشگاه جستجو کنیم؛ چراکه علاوه بر مفاهیم علمی و تئوری، آموزش‌هایی ارائه می‌شود که بتوانید در صنایع مختلف وارد بازار کار شوید.

هم آموزش رایگان، هم دوره های جامع صفر تا 100 ویژه طراحی داخلی و معماری

اگر جزو افرادی هستید که وقت زیادی دارد و می‌خواهید با حوصله به صورت خودآموز نرم افزار تری دی مکس را فرابگیرید، مقالات و آموزش های رایگان تری دی مکس در سایت آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش بهترین راه حل شماست. در این سایت می‌توانید به یک دوره 47 جلسه‌ای جذاب و کاربردی به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشید. ضمن اینکه برای مباحث تکمیلی نیز مقالات ارزشمند زیادی به صورت رایگان قرار داده شده است.

اما اگر فکر می‌کنید دیگر صبرتان لبریز شده و می‌خواهید زودتر به یک متخصص حرفه‌ای در زمینه نرم افزار تری دی مکس تبدیل شوید، دوره جامع صفر تا 100 این آموزشگاه که ویژه ورود شما به بازار کار تدوین شده است می‌تواند خیلی زودتر از آنچه فکر می‌کنید شما را به هدف‌تان برساند.

کلام آخر...

اگر برای آموزش تری دی مکس تصمیم خودتان را گرفته‌اید و می‌خواهید از لحظات حضور در یکی از کلاس های برجسته‌ترین اساتید حوزه نرم افزارهای سه بعدی نهایت استفاده را ببرید، آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش پیشنهادات جذابی برای شما دارد.

این نکته را فراموش نکنید، تری دی مکس یک نرم افزار قدرتمند و حرفه‌ای است که هر چه بتوانید در آنها قدرتمندتر و حرفه‌ای‌تر باشید، می‌توانید آینده‌ای درخشان‌تر با درآمد عالی برای خودتان رقم بزنید.

برای ثبت نام در دوره‌های آموزش تری دی مکس ( 3Ds Max ) و نیز مشاوره با کارشناسان برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن‌های ۵۸۷ ۵۸۷ ۲۲ یا ۰۵ ۰۵ ۵۸ ۲۲ – ۰۲۱ تماس بگیرید و وب سایت تری دی مکس را نیز حتما ببینید :

https://3dmax.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها