بهترین رستوران های تهران، یک لیست شخصی و کاملاً متفاوت

انتخاب بهترین‌ها در شهرهای بزرگ، مخصوصاً اگر پایتخت هم باشند، کار بسیار دشواری است. انتخاب بهترین رستوران‌ها از آن هم دشوارتر.
کد خبر: ۱۲۳۷۰۸۶
بهترین رستوران های تهران، یک لیست شخصی و کاملاً متفاوت

جدا از تعداد زیاد گزینه‌ها و تنوع بالای رستوران های تهران سلیقه‌های متفاوت و علایق گوناگون مشتریان رستوران‌ها نیز کار را سخت‌تر می‌کند.

با این حال شما می‌توانید در اینترنت مقالات متعددی بخوانید که هر کدام با رویکرد متفاوتی فهرستی از بهترین رستوران های تهران تهیه کرده‌اند.

مثلاً مقاله آشنایی با بهترین رستوران های تهران که در سایت نیک صالحی منتشر شده است، به وضوح لوکس بودن به عنوان اصلی‌ترین دلیلی گزینش انتخاب شده است.

برخی سایت‌ها نیز معرفی خود را بر اساس نظرات یا رأی‌ کاربران انجام داده‌اند. بعضی‌ها هم سراغ آن‌هایی رفته‌اند که به واسطه قدمت و یا دامنه‌ی فعالیتشان جزو معروف‌ترین رستوران های تهران در بین مردم هستند.

بعضی گزینه‌ها که کمی متفاوت‌تر هستند، سراغ سفارش غذا رفته‌اند و با معیارهایی چون دامنه سرویس‌دهی، تنوع منوی غذایی، سرعت ارسال غذا و ... بهترین موارد برای سفارش آنلاین غذا تهران مشخص کرده‌اند.

رستوران های تهران در محک بین‌المللی

البته سایت‌های خارجی بسیاری نیز هستند که با فراهم کردن نوعی شبکه اجتماعی کمک کرده‌اند که مردم شخصاً نظرهایشان را در مورد رستوران‌های مختلف به اشتراک بگذارند. در این وب‌سایت‌ها شما می‌توانید جدا از نظرات کاربران ایرانی، با تجربه‌ی گردشگران خارجی از غذا خوردن در رستوران های تهران نیز آشنا شوید. تریپ ادوایزر، گوگل مپ، فوراسکوئر و ... سایت‌هایی از این دست هستند.

فوراسکوئر یک وب‌سایت و یک اپلیکیشن موبایل است که پیشنهاد‌های شخصی سازی شده‌ای را بر اساس نظرات کاربران، و موقعیت جغرافیایی، به شما پیشنهاد می‌دهد. این پیشنهاد‌ها شامل مراکز تفریحی، مراکز خرید، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و ... هستند. کاربران جدا از درج نظر، به محل موردنظرشان یک امتیاز بین صفر تا ده نیز می‌دهند، که در نهایت میانگین این امتیازها به دیگر کاربران نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید پیش از تصمیم‌گیری و انتخاب رستوران، امتیاز رستوران های تهران در foursquare را ببینید و با هم مقایسه کنید. یا اگر قصد رفتن به رستوران خاصی را دارید، نام آن را در فوراسکوئر جستجو کنید و نظرات کاربران را بخوانید و امتیاز رستوران را مشاهده کنید.

خب، تا شما به دلایل شخصیتان برای رستوران فکر می‌کنید، ما هم یک لیست سریع و شخصی از بهترین رستوران های تهران به شما می‌دهیم. شاید در پایان این لیست بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

رستوران های لوکس تهران

به هر حال تهران پایتخت ایران است و این یعنی می‌توان لیست بلندبالایی از رستوران های تهران که لوکس هم باشند تهیه کرد. ولی ما چند مورد برجسته‌تر اکتفا می‌کنیم.

رستوران گردان برج میلاد، ایرانی و فرنگی

غذا خوردن در ارتفاع متری از زمین به اندازه کافی خاص هست. حالا فکر کنید که این رستوران هر یک ساعت یک دور کامل بچرد. اینجا واقعاً تهران زیر پای شماست؛ اما باید بدانید، فضای لوکس رستوران گردان برج میلاد، یک مکان کاملاً بین‌المللی نیز هست، چرا که شما می‌توانید اینجا، صبحانه، نهار و شام خود را به سبک هر کشوری که دوست داشته باشید بخورید.

رستوران دیوان

راز تمایز رستوران دیوان از دیگر رستوران های تهران، صرفاً طراحی جذابش که ترکیبی از دیزاین مدرن اروپایی، و البته تزئینات کلاسیک ایرانیست، نمی‌باشد. شاید اصلی‌ترین راز رستوران دیوان، تجربه شیوه‌ی خاص سرو غذاهای سنتی ایرانی در این رستوران باشد. طعم‌های آشنا با ظاهری به شدت لوکس و زیبا.

رستوران عالی قاپو

رستوران عالی قاپو شاید در ظاهر یک رستوران سنتی باشد و مردم آن را در میان رستوران های تهران با این عنوان دسته‌بندی کنند، اما لوکس بودن صرفاً به معنای مدرن بودن نیست. شما در یک رستوران فوق کلاسیک مثل عالی قاپو، حسی شاهانه خواهید داشت و موسیقی زنده و دکوراسیون سنتی بسیار شیک آن، کمک می‌کنند سفری تاریخی به فضاهای لوکس پادشاهی ایران قدیم داشته باشید.

این لیست را می‌توان با گزینه‌هایی چون رستوران مانسون، رستوران لئون، رستوران اسفندیار، رستوران البرز، رستوران تماشا، رستوران لوشاتو و ... ادامه داد.

بهترین رستوران های قدیمی تهران

اگرچه بولدوزر مدرنیته عمده بخش‌های قدمی تهران را از بین برده، اما هنوز هم هستند جاهایی که جان سالم به در برده‌اند. در میان رستوران های تهران هم گزینه‌های قدیمی کم نیستند. چند تا از بهترین‌هایش را برای شما انتخاب کرده‌ایم.

رستوران ریحون، قدیمی‌ترین رستوران تهران

اگر دنبال سفارش غذا در تهران نیستید و دوست دارید رستوران گردی کنید، ریحون یکی از بهترین گزینه‌هاست، مخصوصاً اگر اهل نوستالژی باشید. معماری چهارطاقی، میز و صندلی‌های چوبی، و فضای گرم آن واقعاً آدم را می‌برد به سال‌های دور. در رستوران ریحون هر چیزی که سفارش دهید، به هر حال پذیرایی از شما با نون و پنیر و ریحون آغاز می‌شود، تا در زمانی که منتظر غذا هستید خیلی اذیت نشوید.

رستوران مسلم

اگر اهل صف ایستادن نیستید، مسلم را بی‌خیال شوید و به فکر سفارش آنلاین غذا تهران باشید؛ اما اگر اطراف بازار هستید و حوصله‌ی جور هندوستان دارید، مطمئن باشید که از نتیجه پشیمان نخواهید بود. ته‌چین و البته باقالی‌پلوی مسلم، انتخابی است که هر کسی را راضی می‌کند.

رستوران حاج فضل الله گلپایگانی و پسران

این یکی در بین رستوران های تهران یکی از مطمئن‌ترین هاست. چرا که گوشت مورد استفاده در غذاهای رستوران گلپایگانی جلوی چشم مشتریان چرخ می‌شود و بعد به سیخ کشیده می‌شود. شما می‌توانید برای صبحانه حلیم و برای نهار کباب‌کوبیده بگیرید و با خود به خانه ببرید، چون رستوران گلپایگانی جایی برای نشستن ندارد.

می‌توانیم لیست بهترین رستوران های قدیمی تهران را با مواردی چون رستوران عمو هوشنگ، رستوران تهران البرز، رستوران نایب، رستوران توچال تجریش، رستوران زرچ و ... کامل‌تر کنیم. نظر شما چیست؟

بهترین فست فودهای تهران

فست فودها گزینه‌های محبوب‌تری برای سفارش آنلاین غذا تهران در مقایسه با رستوران های تهران هستند. اگر شما هم از هواداران پر و پاقرص فست فودها هستید، بد نیست یک لیست جدید و اختصاصی برای خودتان درست کنید.

فست فود زنجیره‌ای برگرلند

برگرلند که با نام یکی از گروه‌های پرطرفدار موسیقی گره خورده است، گرچه توفیق اولیه را مدیون این گروه بود، اما وفاداری مشتریانش را فقط و فقط مدیون کیفیت غذاهای خود است. خیلی‌ها می‌گویند کیفیت و مزه غذاهای این رستوران یادآور غذاهای رستوران بین‌المللی مک دونالد است. شاید بد نباشد خودتان امتحان کنید.

رستوران پیتزا سیب

سیب، شهرت خود را در میان رستوران های تهران مدیون طعم فوق‌العاده‌ی پیتزاهایش است. شعب متعدد پیتزا سیب دسترسی به این رستوران را راحت کرده است، اما اگر حوصله بیرون رفتن ندارید با سفارش آنلاین غذا نیز می‌توانید پیتزاهای سیب را در خانه نوش جان کنید.

رستوران پرپروک

اگر از فست فود بازهای قدیمی باشید، امکان ندارد تا به حال طعم فوق‌العاده‌ی پیتزاهای پرپروک را نچشیده باشید. اگر هم جدیداً به دسته‌ی فست فود بازها پیوستید، مطمئن شوید که در اولین فرصت سری به پرپروک بزنید، وگرنه حسابی پشیمان خواهید شد.

لیست کوچک خصوصی فست فودها را می‌توانیم با گزینه‌هایی چون برگر زغالی ظفر، استریت برگر، کماج برگر، و بلک برگر کامل کنیم، البته خیلی بهتر خواهد شد اگر پیشنهادهای شما را هم بدانیم.

اگر دوست دارید لیست کاملی از رستوران ها و فست فودها برای سفارش آنلاین غذا در تهران داشته باشید خوب است دست به کار شوید و لیست حاضر را گسترش دهید. بد نیست که از تجربیات خودتان و دیگر رستوران گردهای حرفه‌ای نیز استفاده کنید.

راستی اگر شما بخواهید لیست شخصی خودتان از رستوران های تهران را تهیه کنید، کدامیک از موارد بالا جزو آنها خواهند بود و کدامیک نخواهد بود؟ چرا؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها