برترین های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران

هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران امروز به پایان می رسد.
کد خبر: ۱۲۳۴۵۱۹
برترین های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران

به گزارش جام جم آنلاین ، پیش از آشنایی با برترین های این هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران ابتدا نتایج روز گذشته را مرور می کنیم:

ماشین سازی صفر - نفت مسجد سلیمان صفر
سپاهان صفر - سایپا صفر
پیکان ۲ - ذوب آهن ۱
شاهین شهرداری بوشهر صفر - پرسپولیس ۵
فولاد ۱- نساجی مازندران صفر
صنعت نفت آبادان ۲ - تراکتور یک
استقلال 2 - پارس جنوبی جم صفر

تیم هفته: صنعت نفت آبادان

هر چند پرسپولیس با پنج گل تیم شاهین را در هم کوبید اما کار مهم تر را صنعت نفت انجام داد، تیمی که مدعی قهرمانی یعنی تراکتورسازی را شکست داد.

بازیکن هفته: علی علیپور

علیپور بالاخره موفق به گلزنی شد، آن هم در دیداری که پرسپولیس پنج بار گل زد. سه گل از پنج گل سهم علیپور بود که هت تریک کرد. حالا او حسابی انگیزه بیشتری برای ادامه لیگ پیدا کرده و فعلا فشار انتقادها را پشت سر گذاشته است.

مربی هفته: اسکوچیچ و کالدرون

عنوان مربی برتر هفته هم می رسد به اسکوچیچ سرمربی تیم صنعت نفت آبادان، هر چند سهم کالدرون را نباید نادیده بگیریم. تیم تحت هدایت او به شدت هجومی و زهردار بازی کرد و پنج گل به شاهین زد.

ناکام هفته: ویسی، شاهین و منصوریان

تیم تحت هدایت عبدالله ویسی پنج گل از پرسپولیس خورد و او قطعا به همراه تیمش ناکام هفته لقب می گیرد. از سویی منصوریان را هم می توان جز ناکام های هفته قلمداد کرد.

تیم ذوب‌آهن در هشتمین هفته لیگ برتر باز هم امتیاز از دست داد و چهارمین باخت پیاپی را تجربه کرد. علیرضا منصوریان که در کنفرانس پیش از بازی قول داده بود تیمش را از بحران خارج کند حالا سبزهای اصفهان را در لبه پرتگاه سقوط می‌بیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها