در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
ناصر رئیسیفرد در گفتوگو با ایرنا، بیان کرد: از زمان آغاز استفاده اجباری از کارت سوخت کمتر از ۱۵ درصد مردم از کارت سوخت شخصی خود استفاده کرده و بقیه از کارت سوخت جایگاهداران برای دریافت بنزین استفاده میکنند.
وی اصلیترین مشکل دریافت بنزین با کارت سوخت جایگاهداران را طولانی شدن روند سوختگیری عنوان کرد و ادامه داد: مشکلات اصلی این است که به دلیل محدودیت کارت جایگاهها برای عرضه بنزین، بعد از ۳۰ لیتر سوختگیری، کارت باید خارج شده و دوباره در سیستم قرار بگیرد، اما سیستم هوشمند سوخت فرسوده است و در مواردی که فردی بخواهد بیشتر از ۳۰ لیتر سوختگیری کند مشکل بیشتر هم میشود.
رئیسیفرد با اشاره به اینکه این مشکل زمان سوختگیری را تا دو برابر افزایش میدهد، افزود: اکنون شاهد ایجاد صفهای طولانی در ورودی جایگاههای سوخت هستیم.
وی تاکید کرد: باید برای این کار تعریف داشته باشند و هدف را مشخص کنند تا میزان نابهنجاری و فساد به حداقل برسد.
به گفته رئیسیفرد، با آغاز مهرماه و افزایش ترافیک ممکن است این صفها طولانیتر شود.
وی بهترین راهحل برای کنترل مصرف و کاهش قاچاق را واقعی کردن قیمت بنزین دانست و گفت: گرچه نفت یک کالای سرمایهای بهشمار میرود، اما بنزین کالایی مصرفی است، بنابراین لازم است قیمت آن واقعی شود.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
اکبرپور: آزادی استقلال را به جمع ۸ تیم نهایی نخبگان میبرد
در گفتوگوی اختصاصی «جام جم» با رئیس کانون سردفتران و دفتریاران قوه قضاییه عنوان شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگوی بیپرده با محمد سیانکی گزارشگر و مربی فوتبال پایه