کشتی گیر نوجوان ایرانی به مقام نخست مسابقات بین المللی باکو دست یافت

ایرنا: "بهنام احسان پور" کشتی گیر نوجوان وزن کیلوگرم تیم مازندران ، روز یکشنبه به مقام نخست مسابقات بینالمللی کشتی آزاد جام "مشفق عیسیاف" جمهوری آذربایجان دست یافت.
کد خبر: ۱۲۲۶۶۶

این کشتی گیر ایران پس از پیروزی بر حریفان خود از جمهوری آذربایجان و ازبکستان در فینال این مسابقات رقیب خود از گرجستان را شکست داد.
" مرتضی رضایی " کشتی گیر وزن کیلوگرم کشورمان نیز که با شکست دادن حریفان خود از جمهوری آذربایجان و ازبکستان به فینال راه یافته بود ، در این مرحله در برابر کشتیگیری از گرجستان شکست خورد ودوم شد.
" حامد اسدی" کشتی گیر وزن کیلوگرم تیم ایران نیز در ردهبندی این مسابقات در مقابل کشتی گیر گرجستان مغلوب شد و مقام چهارم را کسب کرد.
دو کشتیگیر دیگر کشورمان "امید حسن تبار" در وزن کیلو گرم و " مجتبی میرزایی "در وزن کیلو گرم پس تحمل یک شکست برابر حریفان خود به مقام هشتم این مسابقات دست یافتند.
رقابتهای پنج وزن اول این مسابقات هم روز گذشته برگزار شد که طی آن کشتی گیران نوجوان مازندران ایران یک مقام اول، یک مقام دوم، یک مقام سوم و دو مقام پنجم و ششم را کسب کردند.
در رده بندی تیمی این مسابقات جمهوری آذربایجان با کسب امتیاز اول شد و تیمهای نوجوانان گرجستان و ایران به ترتیب با کسب و امتیاز در مکانهای دوم و سوم ایستادند.
در مسابقات بینالمللی دو روزه کشتی آزاد نوجوانان جام "مشفق عیسیاف" جمهوری آذربایجان کشتیگیر از ایران، جمهوری آذربایجان، ازبکستان، اوکراین، گرجستان و روسیه شرکت داشتند.
تیم کشتی نوجوانان منتخب استان مازنداران به نمایندگی از ایران و به سرپرستی "اسحاق احسانپور" و مربیگری "نادر صدقی" و "علی خراسانی" با کشتیگیر در این مسابقات شرکت کرده بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها