رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس گفت: حدود 100 کیلوگرم گوشت گراز برای تهیه سوسیس و کالباس در کارگاهی غیرمجاز در یک منزل مسکونی واقع در شهر بومهن کشف شد.
کد خبر: ۱۱۹۶۸۰۴
کشف کارگاه تولید سوسیس با گوشت گراز!

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، سعید آسیایی اظهارداشت: پیرو شکایت دریافتی از سامانه نظارت و مدیریت ارتباطات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (١٩٠) کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و اداره دامپزشکی پس از اخذ دستور قضایی و حکم ورود به محل توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس، وارد این منزل مسکونی واقع در بومهن شدند.

وی افزود: این میزان گوشت گراز کشف شده برای تعیین و تکلیف و معدوم سازی ضبط و مدارک به منظور پیگیری پرونده به دادسرا ارسال شد.

رئیس اداره بهداشت و درمان شهرستان پردیس با اشاره به نظارت اداره بهداشت بر رستوران های مجوزدار خاطر نشان کرد: شهروندان و مسافران نورزی به رستوران های مجوزدار مراجعه کنند و از خرید مواد غذایی بدون نام و نشان و نیز پروانه بهداشتی بپرهیزند.

آسیایی گفت: کارکنان اداره بهداشت و درمان در تعطیلات نوروز به صورت شبانه روز آماده دریافت گزارش های شهروندان و مهمانان نوروزی در این شهرستان هستند.

شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در حدود 20 کیلومتری شرق پایتخت قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها