jamejamnashriyat
نشریات روزنامه جام جم کد خبر: ۱۱۷۳۸۴۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۷  |  ۰۰:۰۱

در آستانه اربعین حسینی امور مخاطبان اداره‌کل روابط‌عمومی میزبان تهیه‌کننده، مجری و برخی از دست‌اندرکاران رادیو اربعین شد.

به گزارش روابط‌عمومی رسانه ملی، رادیو اربعین از چهار سال پیش تاکنون از اول ماه صفر تا پایان راهپیمایی اربعین همگام با زائران حسینی به طور 24 ساعته به این رویداد بزرگ و بزرگ‌ترین تجمع دوستداران امام حسین (ع) می‌پردازد.

تماس‌ها با واحد 162 هنگام پاسخگویی عوامل این رادیو با مردم، گاهی به 30 نفر در صف انتظار می‌رسید که گویای اشتیاق مردم برای گفت‌وگو با عوامل این رادیو بود. بیشتر تماس‌ها حاوی پیام‌های تشکر از برنامه و صراحتش در پیگیری مطالبات مردم بود. درخواست پخش سخنرانی، مداحی و ادعیه نیز بخش قابل‌توجهی از این تماس‌ها را به خود اختصاص می‌داد. انتقاداتی هم در زمینه پخش نکردن صدای مداحان موردنظر مخاطبان و یا سخنرانی‌های درخواستی آنها بود که آن هم حاکی از اقبال این رادیو نزد مخاطبان این رسانه گرم بود. فرهاد عباسی و نوشین رهگذر تهیه‌کننده و جواد تشکری، فاطمه عباسی و هستی‌دخت توکل مجریان این رادیو از جمله دست‌اندرکارانی بودند که به تماس‌های مردم پاسخ گفتند.

فاطمه عباسی یکی از مجریان پرطرفدار این رادیو ست که در طول چهار سال یکی از مجریان ثابت این رادیو به شمار می‌آید. او درخصوص استقبال مردم از رادیو اربعین گفت: تعداد مخاطبان این رادیو به میلیون‌ها نفر می‌رسد که از تعداد مجموع مخاطبان شبکه‌های دیگری رادیو بیشتر است. او علت این استقبال را رویکرد مطالبه‌گری این رادیو دانست و گفت: در رویدادی چون رویداد بزرگ اربعین، همه در خدمت دوستداران امام حسین (ع) هستیم. در چنین جایگاهی همه حتی مسؤولان، خادم زائران محسوب می‌شوند و همه باید پاسخگوی عملکردشان باشند. او افزود: رسانه باید زبان مردم باشد و در رادیو اربعین این امر کاملا محقق شده است.

جواد تشکری نیز در پاسخ به علت استقبال مردم از این رادیو گفت: همانطور که 162 پل ارتباطی مردم با رسانه ملی است، رادیو اربعین نیز حلقه اتصال مردم با مسؤولان برگزاری این مراسم بود. او که از اولین سال راه‌اندازی این رادیو تا کنون مجری این رادیو بوده اعلام کرد: ما تمام درخواست‌ها، دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادهای مردم را بدون دخل و تصرف و با همان لحن برای مسؤولان در ارتباط زنده بازگو می‌کردیم و مسؤولان نیز ملزم به پاسخگویی می‌شدند. او اضافه کرد: اطلاع‌رسانی از اوضاع آب و هوا، احتمال توفان و راهنمایی زائران در این خصوص نیز بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته و مسؤولان نیز از این رویکرد رادیو و اطلاع‌رسانی به موقع آن قدردانی کرده‌اند. گفتنی است امور مخاطبان روابط‌عمومی سازمان به طور 24 ساعته پذیرای دیدگاه‌های مخاطبان است و در تمام برنامه‌ها برای آگاهی مردم از راه ارتباطی با رسانه ملی شماره 162 معرفی می‌شود. این شماره در طول ایام راهپیمایی اربعین مکرر از رادیو اربعین اعلام می‌شد تا مردم نظراتشان را در خصوص این رادیو نیز اعلام کنند.

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر
سوء استفاده مکرون از مفهوم آزادی

سوء استفاده مکرون از مفهوم آزادی

اگر بخواهیم با منطق رئیس‌جمهور فرانسه به اتفاقات اخیر نگاه کنیم باید آن را به آزادی هتک حرمت مقدسات ادیان دیگر تعبیر کنیم البته باید در نظر داشته باشیم این هتک حرمت نمی‌تواند یکطرفه باشد، چرا که اگر مکرون توهین به اسلام را مصداق آزادی بیان معرفی کند باید اقدامات متقابل مسلمانان را نیز از مصادیق آزادی بیان بداند.

نشانه‌های قوه قضاییه فعال

نشانه‌های قوه قضاییه فعال

نکاتی در مورد دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان وجود دارد که باید به آن پرداخت‌.

انتظاری آگاهانه برای عهدی عاشقانه

انتظاری آگاهانه برای عهدی عاشقانه

در عرف روزنامه‌نگاری، برخی مطالب وابسته به زمان است و اگر انتشارشان کمی با تاخیر انجام شود، مطلب با اهمیتی محسوب نمی‌شود و از صفحه در می‌آید، اما گاهی باید برخی نکات را با کمی تاخیر بیان کرد، درست مانند همین مطلب.

گفتگو

بیشتر

پیشنهاد سردبیر

بیشتر

پیشخوان

بیشتر