با دستور ویژه فرمانده ناجا صورت گرفت

دستگیری همراهان هتاک لندکروز حادثه‌ ساز

با تلاش ماموران انتظامی استان فارس، ضارب اصلی مأمور پلیس راه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در شیراز دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۶۲۳۴۴
ضارب اصلی مامور ناجا دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر، اظهار داشت: مأموران گشت پلیس راه در محور دشت ارژن شیراز در حال انجام مأموریت و امداد رسانی به یک خودرو پژو ۲۰۶ بودند که متوجه واژگونی یک خودروی لندکروز در طرف دیگر این محور شده و برای انجام امداد رسانی به مصدومان احتمالی به محل واژگونی خودرو می‌روند.

وی ادامه داد: در این هنگام فردی که سرنشین خودروی لندکروز بود، اقدام به درگیری و ایجاد ضرب و جرح مأمور پلیس راه در حین انجام مأموریت می‌نماید که متأسفانه این رخداد توسط افراد حاضر در صحنه فیلمبرداری شده و در فضای مجازی انتشار می‌یابد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: سرعت مجاز در این نقطه از محور کازرون به شیراز ۸۰ کیلومتر در ساعت بوده است که بنا به مستندات موجود از دوربین نظارتی پلیس، سرعت این خودرو در حین واژگونی ۱۳۷ کیلومتر در ساعت بوده است.

سردار گودرزی با بیان اینکه پخش این کلیپ در فضای مجازی باعث خدشه دار شدن احساسات مأموران پلیس کشور، مردم و حتی سایر پلیس‌های کشور‌های دیگر شده است، افزود:بنا تاکید فرمانده محترم نیروی انتظامی مبنی بر پیگیری و برخورد قاطع و قانونی با ضاربان افسر زحمت کش پلیس راهور؛ شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفت که پس ار انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم «م- ک» در شیراز دستگیر شد.

وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته سه نفر دیگر از مرتبطان و همدستان این فرد نیز دستگیر شده بودند، گفت: متهم ضمن ابراز ندامت و پشیمانی؛ از همه مأموران نیروی انتظامی و مردم ایران اسلامی عذرخواهی کرد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم مزبور دارای سوابق متعدد کیفری به ویژه درگیری با مأموران انتظامی، شرب خمر و ارتباطات نامشروع نیز می‌باشد، تصریح کرد: فرد ضارب با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی خواهد شد و برابر با قانون با این فرد برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه پلیس از جنس مردم و خدمت گزار آنان است، گفت:هنگامی که اقشار مختلف مردم در تفریح و مسافرت به سر می‌برند، مأموران پلیس به صورت مداوم و ساعت‌ها در جاده ها، کنترل‌های نظارتی را برای کاهش تصادفات رانندگی انجام می‌دهند که همه این اقدامات به خاطر جلب رضایت مردم و تأمین امنیت آنان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها