جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی با دوربین‌های متحرک

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروی شهر تهران گفت: خودروهایی که به دوربین مجهز شده‌اند حین تردد در شهر خودروهای فاقد معاینه فنی را جریمه می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۶۲۰۹۷

به گزارش فارس، نواب حسینیمنش با بیان اینکه از ابتدای آبان تمامی خودروهای فاقد معاینه فنی در تهران جریمه میشوند، افزود: از ابتدای مهر نیز اتوبوسها و تاکسیهای فاقد معاینه فنی جریمه میشوند. مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروی شهر تهران، عنوان کرد: هزار دوربین در کل شهر تهران نصب است و حدود 300 دوربین در محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک نصب است. همچنین تعدادی دوربین تردد شمار جدید در حال نصب است و تا یک ماه دیگر در 30 معبر ورودی شهر نصب میشود. وی گفت: ظرفیت این دوربینها بالاست و در مبادی ورودی شهر نصب و تمامی خودروها را پوشش میدهند همچنین تمامی پلاکها را ثبت میکنند و اگر خودرویی فاقد معاینه فنی باشد جریمه میشود. مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروی شهر تهران، بیان کرد: ده خودروی مکانیزه که در شهر تردد میکنند در نظر گرفتهایم و در حال مذاکره برای افزایش این تعداد هستیم.

حسینیمنش ادامه داد: برخی افراد با شناسایی محل دوربینها پلاکهای خود را مخدوش میکنند و از دوربین گذر میکنند اما این ماشینها جای ثابتی ندارند در شهر گشت میزنند و با ظرفیت بالا همه خودروها را پوشش میدهند ما نیز از طریق سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران این موضوع را کنترل میکنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها