اهدای لوح قدردانی جشنواره فیلم «ویوا» در سارایوو به شبکه سحر

جشنواره فیلم «ویوا» بوسنی و هرزگوین برای پوشش خبری این جشنواره و همکاری با آن، لوح قدردانی به شبکه جهانی سحر اهدا کرد. به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی صدا و سیما، راتکو اوروزوویچ عضو آکادمی اورآسیا فیلمسازان بالکان و مدیر جشنواره فیلم ویوا، با حضور در دفتر نمایندگی صدا و سیما در سارایوو، با بهروز ناصری مدیر این دفتر دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۶۳

اوروزوویچ با قدردانی از همکاری شبکه سحر با جشنواره فیلم ویوا در پوشش خبری این جشنواره طی سه سال گذشته، لوح تقدیر همکاری با جشنواره فیلم ویوا را به نمایندگی از شبکه سحر به بهروز ناصری مدیر دفتر نمایندگی اهدا و برای ادامه همکاریها در آینده ابراز امیدواری کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه چهارمین دوره جشنواره فیلم ویوا از 12 تا 16 سپتامبر در سارایوو و ۱۱ شهر دیگر برگزار خواهد شد، گفت: برای جشنواره امسال از میان ۱۶۰۰ فیلم ارسالی، ۱۴۲ فیلم کوتاه و بلند ایرانی برای شرکت در سه بخش گردشگری، دین و محیط زیست ارسال شده است.

مدیر جشنواره فیلم ویوا عنوان کرد: در روز اول با حضور شهردار سارایوو عبدا... اسکاکا مراسم افتتاحیه آغاز خواهد شد و در ادامه اکران فیلمهای گردشگری را خواهیم داشت. روز دوم فیلمهای بخش محیطزیست به نمایش در خواهد آمد و در روز پایانی فیلمهایی با موضوع دین و مذهب اکران خواهد شد. جشنواره از طریق شبکه تلویزیونی BHRT که اسپانسر اصلی جشنواره است، پخش خواهد شد.

بهروز ناصری مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در سارایوو نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از همکاری با جشنواره فیلم ویوا پیشنهاد داد که جشنواره فیلمهای یک دقیقهای با موبایل برای جوانان بوسنیایی و منطقه بالکان با همکاری جشنواره فیلم ویوا و شبکه سحر برگزار شود.

ناصری عنوان کرد: در این جشنواره سعی میکنیم از کارگردانان، هنرآموزان و فعالان جوان عرصه فیلم و فیلمسازی در بوسنی و هرزگوین و کشورهای منطقه بالکان استفاده کنیم.

مدیر دفتر صداوسیما در سارایوو در پایان برای پوشش خبری چهارمین دوره جشنواره فیلم ویوا بهصورت روزانه اعلام آمادگی و تاکید کرد: انتخاب هیات داوران از افراد متخصص و کارشناس در این زمینه باعث بالا رفتن سطح جشنواره خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها