
به گزارش جام جم آنلاین ، محمد عباس زاده که در نیم فصل لیگ قبلی از علی دایی اجازه گرفت تا برای کمک به نساجی راهی تیم شهرش شود، حالا قصد دارد از این تیم جدا شود و یکی از باشکوه ترین پایان های فوتبالی را به نام خود ثبت کند.
او با نساجی به لیگ برتر رسید و مردم شهر را به آرزوی شان رساند. عباس زاده پست زیر را برای مردم قائمشهر و طرفداران نساجی نوشته.

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند