رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:

۹ محور مواصلاتی تا اطلاع ثانوی مسدود است

برابر آخرین گزارش‌های دریافتی تا این لحظه ترافیک در طول محور هراز (محدوده‌های منظریه، امام علی و سه راهی چلاو) و در طول جنوب به شمال محور کرج-چالوس پر حجم و روان است.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۳۱
محدودیت های ترافیکی جاده ها / محورهای مسدود اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، برابر آخرین گزارش‌های دریافتی تا این لحظه در اکثر محورهای استان‌های تهران، قم، البرز، مازندران، مرکزی و گیلان بارش باران وجود دارد.

همچنین در اکثر محورهای استان هرمزگان، استان آذربایجان شرقی (محورهای اهر-کلیبر و تبریز-اهر) و استان اردبیل (محورهای مشکین شهر-پارس آباد و خلخال-اسالم) و استان خراسان شمالی (محورهای بجنورد-آشخانه و بجنورد-اسفراین) و محور قزوین-رشت (محدوده کوهین) و ارتفاعات محورهای فیروزکوه، کرج و چالوس مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

براساس این گزارش ترافیک در طول محور هراز (محدوده‌های منظریه، امام علی و سه راهی چلاو) پرحجم و روان و در طول جنوب به شمال محور کرج-چالوس پر حجم و روان و در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) نیمه سنگین است.

محورهایی که مسدود هستند.

۱-محور اولنگ - شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان.

۲-محور دیزین - شمشک در استان‌های تهران و البرز.

۳-استان ایلام محور دره شهر - پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین به علت ریزش کوه مسدود گردید و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین می‌باشد.

۴-استان خوزستان محور شوش - فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل. (تردد وسایل نقلیه سنگین ممنوع می‌باشد)

۵-استان آذربایجان شرقی (کمربندی آذرشهر به پل غله زار) بعلت سیلابی شدن رودخانه پایه‌های پل شکسته شده و مسیر جایگزین از داخل شهر آذر شهرمی باشد.

۶-استان اردبیل محور خلخال - اسالم محدوده کیلومتر ۷ الی ۱۸.۵ بعلت عملیات راهسازی از تاریخ ۹۷/۰۱/۳۱ الی ۹۷/۰۴/۳۱ مسدود گردید و مسیر جایگزین از محور خلخال-پونل می‌باشد.

۷-استان گیلان محور پونل –خلخال (محدوده کامل) از ساعت ۱۹:۳۰ روز شنبه مورخ ۹۷/۰۲/۲۹ به علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها