رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه کندوان فردا یک‌طرفه گفت: محدودیت‌های ترافیکی باتوجه به تعطیلات پیش رو از فردا در محورهای مازندران آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۵۸۵۴
محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات

به گزارش جام جم آنلاین، علی‌رضا قدمی امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد بارش‌های مقطعی باران و لغزنده بودن برخی از محورها هستیم که توصیه ما به رانندگان این است در زمان بارندگی با توجه کامل به جلو به مواردی ازجمله رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی توجه کنند.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه در زمان بارندگی احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران وجود دارد لازم است رانندگان قبل از تردد از این محورها وضعیت راه‌ها را استعلام کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی باتوجه به تعطیلات پیش رو از فردا در محورهای مازندران، گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت12 تا 24 روز یک‌شنبه، از ساعت 6 تا 24 روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه و همچنین از ساعت 6 روز جمعه تا 12 ظهر روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با بیان اینکه محور هراز روز جمعه 18 خرداد ماه امسال یک‌طرفه می‌شود، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 2 بامداد روز شنبه از آب‌‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی،کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز یک‌شنبه تا ساعت دو بامداد روز دوشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه از ساعت 15 روز یک‌شنبه تا ساعت دو بامداد روز دوشنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12روز یک‌شنبه تا ساعت دو بامداد روز دوشنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه از ساعت 15 روز یک‌شنبه تا ساعت دو بامداد روز دوشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: تردد تمامی تریلی‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز یک‌شنبه، ساعت هشت تا 24روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه و از ساعت هشت روز جمعه تا هشت روز شنبه از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.

قدمی تصریح کرد: در محور کیاسر نیز درصورت بروز حجم ترافیک محدودیت یک‌طرفه شدن این محور در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی گفت: توصیه ما به رانندگان این است در زمان مواجه با ترافیک از انحراف به شانه خاکی جاده پرهیز کرده و به توصیه‌های مأموران پلیس راه در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی توجه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها