
به گزارش جام جم آنلاین ، فرشاد احمدزاده بعد از سه سال حضور در پرسپولیس و کسب دو قهرمانی لیگ و یک سوپرجام از این جدا شده و راهی فوتبال لهستان می شود. احمدزاده در پیامی اینستاگرامی برای هواداران پرسپولیس متن زیر را نوشت و اینطور از آنها خداحافظی کرد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند