مظلومی: مدیران استقلال مسئول اتفاقات بعدی هستند

پرویز مظلومی سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال بابت دریافت مطالباتش به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده و حسابی آبی پوشان را به دردسر انداخته است. این موضوع شاید به راحتی حل نشود و منجر به کسر امتیاز، جریمه‌های سنگین مالی و یا حتی حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا شود.
کد خبر: ۱۱۴۵۴۷۳

در همین ارتباط، گفت‌وگوی کوتاهی با مظلومی داشتیم. او گفت: «بارها با مدیران باشگاه تماس گرفتم اما آنها هرگز توجهی به تماس‌های من نشان ندادند. بارها مطالباتم را پیگیری کردم، این و آن را واسطه قرار دادم، به کمیته انضباطی و کمیته‌های دیگر رفتم اما مدیران باشگاه اصلا به روی خودشان نیاوردند. حالا هم به کنفدراسیون شکایت کرده‌ام و تا پایان کار، شکایتم را ادامه خواهم داد.»

مظلومی که به شدت از مدیریت فعلی باشگاه استقلال دلگیر است افزود: «این درست نیست که ما را این طور سر کار بگذارند. مدیران استقلال باید بفهمند چه بلایی بر سر باشگاه آورده‌اند. آنها مسئول اتفاقات بعدی هستند. من حاضر به توافق و تفاهم بودم اما ببینید با من چه کردند که تا این حد شاکی و عصبانی هستم. مطمئنم هواداران واقعی استقلال حرفم را متوجه می‌شوند و حق را به من می‌دهند. بنده سرمربی تیم فوتبال استقلال بودم و حالا هم طلبم را می‌خواهم. نه کار بدی کردم و نه حرف زشتی می‌زنم، فقط پولم را می‌خواهم. این در همه جای دنیا عرف است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها