رئیس رسانه ملی در مراسم قدردانی از تیم ملی فوتسال بانوان:

بانوان فوتسالیست ایران، مظهر اقتدار ملی هستند

رئیس رسانه ملی، بانوان فوتسالیست را الگویی برای دختران و زنان کشور دانست و تأکید کرد: بانوان فوتسالیست ایران، هم در ورزش و هم در دیگر جنبه‌های زندگی، الهام‌بخش دختران و زنان ایرانی هستند و توانستند با تلاش خود در عرصه‌های مختلف بین‌المللی برای جمهوری اسلامی ایران افتخار بیافرینند و بدرخشند.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۵۰

به گزارش روابطعمومی رسانه ملی، دکتر علیعسکری در آیین قدردانی از اعضای تیم ملی فوتسال بانوان ایران - که قهرمانی آسیا را کسب کردهاند -، افزود: تیم ملی فوتسال بانوان ایران، مظهر اقتدار ملی و قدرت ملت ایران و به معنای واقعی، یک تیم هماهنگ و همدل از سراسر کشور هستند.

رئیس رسانه ملی به تعهد و تلاش بانوان فوتسالیست ایران برای حفظ حجاب در رقابتهای آسیایی اشاره کرد و افزود: بانوان فوتسالیست ایران با حجاب در رقابتهای فوتسال آسیا شرکت کردند و قطعا در پیشگاه خداوند متعال عزتمند هستند و به عنوان الگو در خاطرهها باقی میمانند.

دکتر علیعسکری با تأکید بر اینکه بانوان فوتسالیست ایران باید در معرفی زن با حجاب در دنیا موفقتر از گذشته باشند، تصریح کرد: رسانه ملی با تمام ظرفیت خود برای معرفی بانوان محجبه تیمهای ملی و بویژه فوتسال تلاش خواهد کرد.

دکتر علیعسکری به بازدید چندی پیش خود از پشتصحنه سریال «بانوی سردار» که به شرححال زندگی بیبی مریم بانوی پهلوان، قهرمان و سیاستمدار بختیاری ایران میپردازد، اشاره کرد و گفت: اعضای تیم ملی بانوان فوتسال ایران نیز قهرمانان جمهوری اسلامی ایران هستند و امیدوارم در همه عرصههای بینالمللی غرورآفرین باشند.

او افزود: تیم ملی فوتسال بانوان با وجود رقبای بسیار قدرتمند که با برنامهریزی و سرمایهگذاری گسترده، خود را برای این رقابتها آماده کرده بودند، توانست مقتدرانه آنها را شکست دهد و در جایگاه قهرمانی قرار بگیرد و این موفقیت آن هم با رعایت حجاب اسلامی بسیار ارزشمند است.

در پایان این مراسم به رسم یادبود، پیراهن یار دوازدهم تیم ملی فوتبال ایران با نام علی عسکری از سوی بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان ایران تقدیم رئیس رسانه ملی شد و دکتر عسکری نیز با اهدای هدایایی از اعضای تیم ملی فوتسال بانوان ایران که برای دومینبار به مقام قهرمانی آسیا نایل شدهاند، تقدیر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها