سرنوشت 7 مسافر هواپیمای آسمان در هاله ابهام

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت جست‌وجوی پیکر مسافران سانحه هواپیمایی یاسوج را تشریح کرد. کامروز امینی گفت: با وجود تمامی تلاش‌های صورت گرفته در سه‌ماهه گذشته، جسد 44 مسافر هواپیمای سقوط کرده در ارتفاعات دنا تحویل خانواده‌های آنان نشده است. وی با بیان این که از 65 مسافر و خدمه این هواپیما اجساد 21 مسافر آن تحویل خانواده‌ها شده، ادامه داد: هرچه زمان می‌گذرد شرایط پیداکردن پیکرها ی مسافران این هواپیما سخت‌تر می‌شود. از 44 مسافری که تاکنون اجساد آنها تحویل خانواده‌های شان نشده نیز بقایا و پیکرهای هفت مسافر پیدا نشده است. در هفته‌های اخیر هیچ بقایا و پیکری تحویل پزشکی‌قانونی نشده است.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۶۱

امینی ادامه داد: بقایا و پیکرهایی که اکنون در اختیار ادارهکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد است، همگی مربوط به قبل بوده است. در روزهای بارانی نیز هیچگونه کار انتقال پیکرها و بقایا به دلیل شرایط سخت ارتفاعات دنا انجام نشده است.

هواپیمای ATR آسمان با 65 مسافر و خدمه در روز 29 بهمن ماه 1396 در ارتفاعات دنا سقوط کرد که با گذشت 85 روز از آن واقعه، همچنان جسد 44 مسافر و خدمه تحویل خانوادهها نشده است./ ایلنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها