نوزدهمین سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی برگزار شد

فرمانده ارتش: قدرت واقعی ما در عشق به شهادت است

مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و 110شهید انقلاب اسلامی دیروز در مجموعه باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۹۱۷

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در این مراسم با بیان اینکه دشمن سعی دارد قدرت ملت ایران را با دادن کدهای غلط مخدوش کند، گفت: قدرت واقعی ما در روحیه و فرهنگ ملت، عشق به ارزشها، شهدا و آرمانهای والای انقلاب نهفته است.

فرمانده کل ارتش، شهید صیاد شیرازی را فرماندهی بزرگ خواند و بیان کرد: این شهید بزرگوار آنچنان خود را تربیت کرده بود که همواره به یاد خدا باشد و همراهان او نیز چنین بودند؛ وقتی کسی سر و جان را برای خدا در دست بگیرد و برای تقدیم آن بیتابی کند، یعنی به کمال انقطاع الیا... رسیده است.

قدرت مردم ایران را امتحان نکنید

دیروز همچنین در تبریز مراسمی برای گرامیداشت سالگرد شهادت صیاد شیرازی برگزار شد.

امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع در این مراسم با بیان اینکه دشمنان اگر محاسبه غلطی بکنند با خیل جوانانی طرف خواهند بود که سیلی کوبنده بر صورتشان خواهند زد به دشمنان هشدار داد قدرت مردم ایران را امتحان نکنند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حاتمی افزود: تشکیل گروههای شرور مانند داعش که هزاران نفر را در کشورهای منطقه قتل عام کردند به خاطر ضربه زدن به ایران بود، اما رزمندگان اسلام کیلومترها دورتر از مرزهای کشورمان این تروریستها را
سرکوب کردند.

وزیر دفاع خطاب به دشمنان عنوان کرد: با وجود همه شیطنتها و توطئه هایتان امروز خون شهدایی همچون صیاد شیرازی در رگ جوانان ما جاری است.

وزیر دفاع ادامه داد: امروز در حوزه دفاعی، قدرت مقتدر منطقه هستیم و از منافع و امنیت خود دفاع میکنیم.

وی افزود: 500 نفر در وزارت خزانه داری آمریکا به کار گرفته شدهاند تا اقتصاد ایران را امسال فلج کنند، چون احساس میکنند پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی مانع اجرای توطئههای آنهاست.

وی تحقق شعار راهبردی سال یعنی حمایت از کالای ایرانی را بسیار مهم دانست و گفت: مردم کشورمان حق دارند کالای با کیفیت ایرانی مصرف کنند و لازم است تولیدکنندگان بر کیفیت محصولات خود بیفزایند.

سرتیپ امیر حاتمی خاطرنشان کرد: وزارت دفاع یک مجموعه تولیدکننده بزرگ در حوزه نظامی است و امسال تلاش خواهیم کرد محصولات باکیفیتتر از قبل تولید کنیم تا فرمایش رهبر انقلاب اجرایی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها