در بخش چهره‌های هفته هنر انقلاب که در این صفحه می‌خوانید، دو نفر از چهره‌های هنرهای تجسمی هستند. مشخص است این رویداد ادبی و هنری امسال حساب ویژه‌ای روی هنرهای تجسمی باز کرده است. نشان به آن نشان که یکی از نمایشگاه‌هایی که قرار است از امروز در قالب این رویداد آغاز به کار کند، نمایشگاه «طلایه» است. این نمایشگاه به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، علاوه بر نمایش آثار نقاشی، نگارگری، خوشنویسی و مجسمه‌سازی، آثاری کمتر دیده‌شده از نسخه‌های اصل و چاپی پوسترهای دهه اول و دوم انقلاب از هنرمندان معاصر ایران را نیز در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۸۳

به گزارش جامجم و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، در این نمایشگاه که از امروز بیستم تا بیستوهفتم فروردین در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری دایر میشود، بیش از 150 اثر از هنرمندانی چون محمدعلی رجبی، مرتضی ممیز، سارنج، مرتضی کاتوزیان، کاظم چلیپا، ابوالفضل عالی، مصطفی گودرزی، سید حمید شریفی، حسین خسروجردی، حبیبا... صادقی، نادر قشقایی، قدرتا... معماریان، ملک دادیار گروسیان، علیاصغر یوزباشی، عبدالحمید قدیریان، عفت صلواتی، علی وزیریان، ناصر پلنگی، مرتضی افشاری، مصطفی ندرلو، ایرج اسکندری، مرتضی اسدی، مسعود صالحی و تعدادی دیگر از هنرمندان در معرض دید علاقهمندان قرار خواهد گرفت.

نمایشگاه «طلایه» امروز بیستم فروردین و در اولین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی از ساعت 16 در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح خواهد شد.

گفتنی است، هفته هنر انقلاب در تهران و در سایر مراکز استانی در روز بیستم ساعت 17:30 آغاز میشود. در تهران مراسم افتتاحیه در تالار سوره حوزه هنری با تقدیر از 20 هنرمند جوان انقلابی از سراسر کشور و اهدای جوایز برگزیدگان داستان انقلاب اسلامی تحت عنوان جایزه مرحوم امیرحسین فردی آغاز میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها