سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با نمایش «آن سوی ابرها» تازه‌ترین ساخته مجید مجیدی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۲۷۲۵

«آن سوی ابرها» (Beyond The Clouds) به کارگردانی مجید مجیدی 30 فروردین (19 آوریل) به عنوان فیلم افتتاحیه این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر روی پرده میرود. همچنین اکران بینالمللی این فیلم از 20 آوریل (31 فروردین) یک روز پس از نمایش در افتتاحیه جشنواره جهانی فیلم فجر در 34 منطقه از جمله هند آغاز خواهد شد.

فیلم مجیدی در مناطق حوزه خلیج فارس از جمله کویت، عمان، بحرین، قطر، دوبی و... در بیش از 70 سالن سینما به نمایش عمومی درخواهد آمد و همچنین در آمریکا، کانادا، پاکستان، سنگاپور، آفریقای جنوبی و... نیز اکران خواهد داشت.

«آن سوی ابرها» داستان برادر (ایشان خاطر) و خواهری (مالاویکا موهانان) را روایت میکند که در منطقه زاغهنشین هند بزرگ شدهاند.

«آن سوی ابرها» محصول مشترک کمپانیهای «زی استودیو» و «ناماه پیکچرز» است. این فیلم اولین بار در دنیا در بخش مسابقه رسمی شصت و یکمین جشنواره فیلم لندن به نمایش در آمد و فیلم افتتاحیه چهل و هشتمین جشنواره بینالمللی فیلم هند (گوا) نیز بود.

مجید مجیدی کارگردان فیلمهایی چون «بچههای آسمان»، «رنگخدا»، «باران»، «آواز گنجشکها» و «محمد رسول الله» است. «بچههای آسمان» در سال 1998 اولین نامزدی ایران در بخش اسکار بهترین فیلم خارجیزبان را به همراه داشت.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر 19 تا 27 آوریل 2018 (30 فروردین تا 7 اردیبهشت 1397) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها