کد خبر: ۱۱۳۰۳۷۶
دانلود آهنگ های جدید همراه با فول آلبوم تمام خوانندگان

امروزه سایت های زیادی در وب مشغول فعالیت هستند اگر شما کلمه خاص مثل دانلود آهنگ جدید را در گوگل سرچ کنید هزاران سایت با این موضوع برای شما نمایش داده میشود که هر کدام تنوع هایی دارند. یکی از این سایت ها ایزی موزیک می باشد این سایت فعالیت خود به صورت مجاز از سال 1390 تاکنون آغاز کرده است که به صورت مداوم در زمینه موزیک فعالیت دارد و یک از بهترین ها در بین رقبا می باشد و مخاطبین زیادی دارد.

همچنین در بین این سالها در زمینه مذهبی نیز فعالیت میکند. پست های قرار داده شده در ایزی موزیک تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است و تمامی آهنگ ها در این سایت به صورت رایگان با اجازه صاحب اثر قرار می گیرد تنها سایتی در اینترنت که آلبومی هایی که خوانندگان برای درآمد زایی منتشر میکنند رایگان در اختیار کاربر قرار نمیدهد (حامی کپی رایت یا حق تکثیر) فقط برای معرفی قرار داده می شوند مگر اینکه رایگان باشند.

به راحتی میتوان در این سایت آهنگ های خود را پیدا کنید حتی آهنگ هایی قدیمی که سال های قبل منتشر شده بدلیل فول آرشیو بودن سایت با کیفیت خوب و حتی 320 یافت میشود.

این سایت دارای آرشیو بزرگ آهنگ های ایرانی می باشد حداقل با 6000 آلبوم قدیمی ! کافیست کلمه دانلود آهنگ های شاد را در این سایت جستجو کنید که با نتایج زیادی روبه رو میشود که مناسب سنین (کودکانه و بزرگسال) و ... می باشد.

از دیگر ویژگی های این سایت پخش آنلاین می باشد همان طور که میدانید هر آهنگی مناسب دانلود نیست پس بهتر است قبل از اینکه دنبال دانلود آهنگ های غمگین بگردید آن را به صورت خلاصه گوش کنید و در صورت رضایت از آن دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها